31 Aralık 2017 Pazar

Lisede Öğretmenim Bağırtarak Götten Sikti

Anal seks hikayeleri okuyarak uygulamak isteyen herkese merhaba. Adım Fulya 22 yaşında şuanda evlilik hazırlığında olan bir hatunum. Lise yıllarımda beden eğitimi öğretmenim Numan tarafından soyunma odasında aramızda geçen ilişkimizi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Lise yıllarında bazı çılgınlıklar yaparak arkadaşlarımızla okulda eğlenirdik. Ancak bu eğlencelerimiz bazı durumlarda eşek şakaları olarak değerlendirebilecek düzeyde olduğu anlarda oluyordu. Diğer arkadaşlarımdan ben bir yıl gibi bir süre okulda kaldığım için, gecikmeli şekilde okumak zorunda kalmıştım. Bundan dolayı arkadaşlarım 17 yaşındayken ben 18 yaşımı daha okul bitmeden doldurmuştum. Bunun verdiği öz güven ile artık daha da rahat hareket ediyordum.
Beden eğitimi öğretmenim Numan 32 yaşında ve fit görünümde olan bir adamdı. Kız arkadaşlarımız ile derslerde olduğumuz dönemlerde aramızda ne kadar çok çekici erkek olduğunu dahi konuşuyorduk. Kızlar ile erkeklerin soyunma odaları okulda farklı noktalardaydı. Bizlerde kızlar ile aramızda soyunurken birbirimize şaka maksadı ile parmak atıyorduk. Daha önce hiç yapmadığımız bir arkadaşımıza da bu şakayı yapınca zoruna gitmiş, bundan dolayı bizi de öğretmene şikayet etmişti. Numan hocaya bu şikayet gittikten sonra hemen soyunma odasına doğru gelmişti. Sınıf başkanımızı soyunma odasının kapısına çağırmıştı. Biz ise içeride heyecan içerisinde ne söylemiş olduğunu merak ediyorduk. Bir süre sonra sınıf başkanımız olan kız içeriye girerek, Numan hoca benimle özel olarak görüşecekmiş dediğini söyledi. Aslında doğruydu kız arkadaşıma ben parmak atmıştım. Kız arkadaşlarım üzerilerini giyinerek soyunma odasından ayrıldılar. Bende Numan hocanın yanıma gelmesini bekliyordum. Kapıyı çalan Numan hoca müsait olup olmadığımı sordu. Bende içeriye gelebileceğini söyledim. Halen üzerimde şortum ve tişörtümle bekliyordum. ‘’Neden daha giyinmedin’’ şeklinde sert sözle baka çıkışmıştı. Bende sizi bekliyorum diyerek ortamı yumuşatmaya çalışıyordum. Şimdi bu şikayet okul müdürü kulağına gittiği an tekrar uzaklaştırma alacaktım ve bir yıl daha okulum da gecikme yaşayacaktım. Bunun korkusu ile ılımlı bir şekilde konuşmaya çalışıyordum. Numan hocayı ne yaparım da ikna edebilirim diye bir yandan da düşünüyordum.
Numan hoca ‘’siz neden birbirinize parmak atıyorsunuz? Hatta sen çok mu azdın ? ‘’ şeklinde soru sorunca ben gülmeye başlamıştım. Gülmeme tepki olarak elini ağzıma kapatmıştı. O anda birden donmuş bir şekilde gözlerinin içine bakıyordum. Vücutlarımızda hafif şekilde birbirimize temas ettiği için ufak bir elektriklenme yaşamıştık. Bana doğru iyice yaşanarak elini kapattığı ağzını aşağıya göğüslerime doğru indirdi. Ben ise kendimi ona bırakmış şekilde hiç bir şey yapmıyordum. Bir eli göğüslerindeyken diğer elini de şortumun arka kısmına götürüp götümün üzerinde gezdiriyordu. Kalçalarımı ve göğüslerimi çok sert şekilde sıkıyordu. Soyunma odasının içerisinde bulunan banko üzerine diz çöktüm. Şortumu dizlerime kadar indirdi. Hemen ardından ince külotumu da indirdikten sonra sikini kalçalarım üzerinde gezdiriyordu. Ben ise heyecan içerisinde titriyordum. İlk defa bir erkekle tabi ki sevişmiyordum. Ancak sadece erkek arkadaşım ile öpüşme olmuştu. Bu defa olgun bir erkek arkamda sikini bana sürtüyordu. Siki iyice sertleşmeye başladığında göt deliğime yerleştirdi. Delik daha önce sikilmediği için dardı. Bundan dolayı zorlanacağımı biliyordum. Kendisine bundan dolayı yavaş olmasını istedim. Ancak dinleyecek durumda değildi. Eliyle ıslatmış olduğu sikini göt deliğimden girdi. Ben ise o anda çığlık atmıştım. Elini tekrar ağzıma kapatarak bağırmama engel oluyordu. Çığlıkların duyularak birilerinin geleceğinden endişe etmişti. Siki yavaş yavaş içime alışmıştı. Gidip geldikçe delik açılıyor, bende zevk alıyordum. Hafif şekilde inlemeye dahi başlamıştım. Numan hoca ise götüme pompalamaya devam ediyordu. Kalın yarak taşaklarına kadar götüme köklendiğini hissedebiliyordum. Bir ara belimden tutarak sert şekilde gidip gelmeye başlamıştı. Zevkten dört köşe olmuş Numan hoca sikmiş olduğu götümün içine boşalıyordu. Bunu ılık şekilde içime akandan ve arkamda kasılmasından anlayabiliyordum. İçime boşaldıktan sonra toparlandık. Soyunma odasından çıkarken konu kapandı merak etme kimse duymayacak diyerek yanağıma da bir öpücük kondurarak odasına gitti.

10 yorum:

  1. MERHABA ARAYIN AZGIN BAYANLAR COSALIM
    0545 571 52 00
    ÖZEL ACIK

    YanıtlaSil
  2. Güzel hikaye kızlar olgun hanımlar Arasın Antalya...... ...
    0536 207 30 88....

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun 05531757530 heyecan güzeldir;)

    YanıtlaSil
  4. 24 cm uzunluk 8 cm genişlik 6 cm damar kalınlıgı 1 saatte 8 posta garanti ara yada mesaj at anında cevap 0537 456 46 24 evliler dullar genç kızlar

    YanıtlaSil
  5. Ist avrupa bayanlar sadece 05073282837

    YanıtlaSil
  6. Selam ben k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var mesaj atın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  7. Mrb tır şoförü yüm yurtdışı çalışıyorum türbanlı bayanlar arayın lütfen+393291843700

    YanıtlaSil
  8. MERHABA ADIM ARDA İSTANBULDAN 41YAŞINDA YEŞİL GÖZLÜ ESMER BİR ERKEĞİM CİDDİ DÜRÜST GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR İLİŞKİ ARIYORUM KENDİNE GÜVENEN TÜM BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  9. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93
    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Ben Ispartadan Emin 33 Yaşındayım Sex Konusunda Tecrubeliyim Bayanin Vucut Dilinden Anlarim ve Hic Olmadiklari Kadar Mutlu Ederim Gizlilik Içerisinde Azgin Doymayan Mutsuz Evli Bayanlar Arasin 0539 768 24 50 Numaram Gizliye Acik Real Bulusmak Isteyen Onceligimdir Sanalda Olur Tamamen Isteginize Bagli Bekliyorum

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video