31 Aralık 2017 Pazar

Kocamı Tüpçü Sedat ile Aldattım

Adım Birsen 28 yaşındayım. Seks hikayesi okumaya ve farklı fantezileri denemeye bayılıyorum. Bundan dolayı evli olsam da farklı erkekler ile birlikte olmaya devam ediyorum. Kocamın evde olmadığı anlarda heyecanlı şekilde seks yaşamak bana ayrı bir haz veriyor. İşte mahallemizdeki tüpçü Sedat ile kapının girişinde sikişmemiz, gerçekten harikaydı. Şimdiye kadar sikiştiklerimin içerisinde en iyisi diyebilirim.
Sedat sürekli olarak mahallemizde bulunan tüp evlere tüp dağıtıyordu. Vücuda yönelik çalışmalar yaptığı içinde gerçekten fit vücudu vardı. Zaten göbekli olan erkeklerden pek hoşlanmıyordum. Çünkü göbekli olan erkekler bana istediğimi veremiyordu. Ben nefes nefese kalacak uzun sevişmelerin içerisinde olmak istiyorum. Ancak bu Sedat ile birlikteliğimiz kısa olsa da, nefes nefese geçmişti. Evde yemek yaptığım sırada tüp bitmişti. Bende kocamı arayarak eve tüp söylemesini istedim. Resmen telefonda beni tersleyerek kendim halletmemi istemişti. Bu şekilde tavır yapmasına gerçekten sinirlenmiştim. Telefonu kapatır kapatmaz tüpçü Sedat’ın cep telefonundan arayarak tüp istemiştim. Bende içeriye geçerek tekrar mutfakta yemek hazırlıklarıma devam ediyordum. Havaların sıcak olmasından dolayı biraz terlemiş üzerimdeki tişörtüm üzerime yapışmıştı. Bundan dolayı hemen kısa şekilde bir duş alıp çıkmak istedim. Ancak duş alıp tam çıkacağım sırada kapı çalıyordu. Üzerime bornozu aldım ve kapıya doğru ilerledim. Kapı girişine gözetleme deliğinden baktığımda Sedat’ın geldiğini gördüm. Kapıyı açtıktan sonra saçlarım ıslak bir şekilde üzerimde bornozumla karşıladım. İçeriye geçmesini ve tüpün mutfakta olduğunu değiştirmesini istedim. O mutfağa geçtiğinde bende salondaki cüzdanımdan tüpün ücretini hazırlıyordum. Sedat tüpü değiştirmiş kapı girişinde beni bekliyordu. Bende yanına doğru giderken gözlerini benden ayıramıyordu. Biranda öyle bir istek ile üzerimdeki bornozu çıkarttım. Artık çırılçıplak bir şekilde karşısında duruyordum. Sedat’ın gözleri fal taşı gibi açılmıştı. İyice dibine sokuldum. Elini göğüslerime doğru götürdü ve hafif şekilde üzerinde gezdirerek okşuyordu. Nasıl buldun beni diyerek şehvetli şekilde bakışlarımı sürdürüyordum. Artık onu tahrik ettiğimi anlamıştım. Sedat’ın bu dokunuşları kendisini de etkilediği için siki kalkmaya başlamıştı. Bunu kabarmaya başlayan pantolonundan çok iyi anlıyordum.
Yanına geçtim ve kalkmaya başlayan siki dışarıya çıkarttım elimde sıvazlıyordum. Kocamın gelmesi artık yakındı, elimi çabuk tutmam gerekiyordu. Kapı girişinde duran ayakkabı dolanın kenarında oturan Sedat ile birbirimize birleşmiş ateşli şekilde sevişmeye başlamıştık. Dudaklarımız birbirimizden hiç ayrılmıyordu. Ben çırılçıplak olduğum için sadece Sedat’ın siki dışarıya çıkmıştı. Oturmuş olduğu yerden kalkarak beni dolabın kenarına oturttu. Bacaklarım arasına geldiğinde bende ayaklarımı beline doladım. Kalın sikini amcık içine sokup çıkartıyordu. Ancak dudaklarımız aynı ateşli şekilde öpüşmesine devam ediyordu. Amcık içinde köklenen kalın yarak beni fazla şekilde orgazma ulaştırmıştı. Sedat’da boşalacağı zaman sikini içimden çekerek dışına doğru fışkırttı. Sonrasında toparlanarak direk evden çıktı. Bende banyoya tekrar geçerek duş almak istiyordum. Ancak bu zamanlamam mükemmel olmuştu. Çünkü ben banyoya girer girmez kocam gelmişti.

11 yorum:

  1. Gizlilik guven dostluk ciddi sevgili tadinda guzel bir iliski icin sadece Bayanlari beklerim☎05438909485☎

    YanıtlaSil
  2. Güzel hikaye kızlar olgun hanımlar gizliliye önem veren ciftler Arasın Antalta
    .0536 207 30 88... .

    YanıtlaSil
  3. MERHABA BENDE BİR SEKS ERKEYİM SİKİLMEK İSTİYEN KIZLAR EVLİ BAYANLAR DUL KARILAR KARISINI SİKTİRMEK İSTİYEN ERKEKLER SEKSTE SINIR TANIMAM ARAYIN TANIŞALIM MSN.fakibabak@gmail.com
    TEL. 0554 127 06 13 YAŞ SINIRIM KESİNLİKLEN YOKTUR.BOYU POSU KİLOSU EVLİ BEKAR DUL GENÇ YAŞLI NİŞANLI BAKİRE HAMİLE UZUN KISA ŞİŞMAN ZAYIF OKUYAN OKUMAYAN ÇALIŞAN ÇALIŞMAYAN Sekste TECRÜBELİ OLAN OLMAYAN ESMER SARIŞIN KUMRAL SİYAH BEYAZ LEZBİYEN VE BUNUN GİBİ ŞEYLER BENİM İÇİN HİÇ AMA HİÇ FARKETMEZ.BENDE HERDAİM GİZLİLİK HİJYEN GÜVEN ZEVK ORGAZM BOŞALIP RAHATLAMAK ZEVKTEN İNİM İNİM İNLEMEK ESASTIR ŞARTTIR ÖNEMLİDİR GARANTİDİR ARAYAN YAŞAR TEL.0554 127 06 13

    YanıtlaSil
  4. Selam 43 yaşındayım İzmirliyim ne ardıgını bilen ciftler yada tek bayanlar herşey seks degil saygılarımla Seyehat engelim yok saygılarımla 05323375290

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun 05531757530 heyecan güzeldir;)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba guzel bayanlar yalansiz durust devamli iliski icin sadece tatli Bayanlari bekliyorum📞0543 890 94 85📞

    YanıtlaSil
  7. 24 cm uzunluk 8 cm genişlik 6 cm damar kalınlıgı 1 saatte 8 posta garanti ara yada mesaj at anında cevap 0537 456 46 24 evliler dullar genç kızlar

    YanıtlaSil
  8. Selam ben k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var mesaj atın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  9. MERHABA ADIM ARDA İSTANBULDAN 41YAŞINDA YEŞİL GÖZLÜ ESMER BİR ERKEĞİM CİDDİ DÜRÜST GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR İLİŞKİ ARIYORUM KENDİNE GÜVENEN TÜM BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER ARAYIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  10. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Ben Ispartadan Emin 33 Yaşındayım Sex Konusunda Tecrubeliyim Bayanin Vucut Dilinden Anlarim ve Hic Olmadiklari Kadar Mutlu Ederim Gizlilik Içerisinde Azgin Doymayan Mutsuz Evli Bayanlar Arasin 0539 768 24 50 Numaram Gizliye Acik Real Bulusmak Isteyen Onceligimdir Sanalda Olur Tamamen Isteginize Bagli Bekliyorum

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video