29 Aralık 2017 Cuma

İç Çamaşırı Dükkanında Sert Oldu

Merhaba ben Hande, 21 yaşındayım. Üniversitede okuduğum yıllarda iç çamaşırı satan bir dükkan içerisinde yaşadığım cinsel ilişkimi sizler ile paylaşacağım. Enerji seviyem biraz üst sınırlarda olduğu için, girdiğim her ortam içerisinde hareketli şekilde takılıyorum. Bundan dolayı da insanlar ile çabuk samimi oluyordum. Ancak bu gitmiş olduğum mağaza sahibi adamla bu şekilde bir samimiyet kurmanın başıma bu kadar iş açacağını düşünememiştim. Mağaza sahibi İsmail, benimle yakından ilgileniyor, hatta bana hediyeler veriyordu. Üniversitede zor şartlar içerisinde okuduğum için zaten maddi açıdan da sıkıntı çekiyordum. Bundan ötürü de bu şekilde aldığım hediyeler benim de hoşuma gidiyordu. Bir gün bundan dolayı hediyelerin karşılığını amcık vererek ödeyeceğimi düşünmemiştim.
Yaz aylarında denize girmek için bikini almak istiyordum. Bunun içinde vücuduma uygun olacak bir bikiniyi denemeye başladım. Vücudum dolgun olduğu için giyineceğim bikinim gerçekten bir harika görüntü çizecekti. Mağazada akşam saatleri olmasından dolayı kapanmak üzereydi. İsmail birden giyinme kabininin kapısını açarak bana bakmaya başlamıştı. Üzerimde sadece ince bir külotum vardı. Diri göğüslerim ortada duruyordu. Yanıma girdikten sonra ne kadar güzelsin diyerek göğüslerimi okşamaya başladı. Ellerini göğüslerimden aşağıya doğru indirmeye başladı. Bu sırada benimde nefes alış verişim bile değişmişti. Şortundan çıkarttığı kalın aletini kalçalarıma sürtüyordu. Ani bir şekilde içime kalın bir şeyin girdiğini hissetmiştim. Bu İsmail’in kalın sikiydi ve sert şekilde girip çıkıyordu. Zevk aldığım için devam etmekti amacım. Ancak çok fazla sert siktiği için ilişkimizde biraz zorlanmıştım.

4 yorum:

  1. MRB AZGIN TATLI BAYANLAR ARAYIN COSALIM ÖZEL ACIK İSTERSEN
    GİZLİDEN ARA MUTLU OL MUTLU ET 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  2. Selam ben Atakan 35 yasindayim çift deneyimim gayet var çok güvenilir demek yanlış olur arayın zamanla güven kazanılır iç Anadolu sadece 5433852663

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun 05531757530 heyecan güzeldir;)

    YanıtlaSil
  4. 24 cm uzunluk 8 cm genişlik 6 cm damar kalınlıgı 1 saatte 8 posta garanti ara yada mesaj at anında cevap 0537 456 46 24 evliler dullar genç kızlar

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video