29 Aralık 2017 Cuma

Ağabeyimin Arkadaşı Özkan Araba İçinde Sikti

Merhaba ben Dilek, 24 yaşındayım. 6 ay gibi kısa bir süren evliliğimden sonra annem ve babamı yıllar önce kaybetmiş olmamdan dolayı, bir daha bir evlilik yapana kadar abimin evine taşınarak burada kalmaya karar vermiştim. Ağabeyimin  yakın arkadaşı Özkan ile aramızda geçen bir seks anımı sizler ile paylaşmak istiyorum.
Özkan, ağabeyim ile çok samimi oldukları için eşi ile birlikte, sürekli evlerinde misafirliğe hemen hemen her hafta sonu ya onlar gelir yada ağabeyim eşi ile birlikte onlara giderdi. Bende eşi ile birlikte yemekli davete eşi ile birlikte gelmiş olduğu için, onlar ile aynı masada oturmaktan çekinmezdim. Eşimle yaşamış olduğum büyük sorunlar sonrası boşanmış olduğum için, erkeklere biraz farklı gözler ile bakmama neden olmuştu. Ancak her yemek masasında oturup keyifli bir şekilde yemek yiyeceğimiz sırada, Özkan sanki bana farklı gözler ile bakmış olduğunu hissediyordum. Sürekli olarak gözleri masada otururken göğüs bölgeme kayıyor, masadan kalktığım zaman ise arkamdan kalçalarımı izliyordu. Bundan biraz rahatsızlık duymuş olduğum için, hep onun olduğu yerlerden uzak kalmak istiyordum. Yemekte sohbet edilirken, önümüzdeki hafta sonu hava güzel olması durumunda bir pikniğe gidelim diyerek kararlaştırmışlardı. Ben dahil herkes çalıştığı için, sadece hafta sonlarında boş oluyorduk.
Hafta sonu gelmiş ve havanın gerçekten güzel olduğu bir gündü. Evden tüm hazırlıkları yengem ile birlikte yapmış, ağabeyimin arabasına yerleştiriyorduk. Ağabeyim de Özkan’ı arayıp, hemen hazırlanmasını ve yola çıkacağımızı söylüyordu. Özkan kendi arabası ile bizde ağabeyimin arabası ile yola çıkmıştık. Piknik alanı biraz uzak olduğu için, gitmemiz biraz zaman almıştı. Yolda bir yerde mola vererek, güzel bir kafeterya önünde, sabah kahvemizi içmiştik. Piknik yerine vardıktan sonra ise, ben yengem ile birlikte ağabeylerim mangal yapacağı için köftelerimizi hazırlıyorduk. Özkan ile ağabeyim ise mangalı yakmış, bizim hazırladığımız köfteleri bekliyordu. Güzel bir mangal sefası yaptıktan sonra, közde demlemiş olduğumuz çayımızı yudumluyorduk. Tama sohbetin ve güzel havanın keyfini çıkarırken cep telefonumun çaldığını duymaya başlamıştım. Çantamdan hemen telefonumu alarak açtığımda, iş yerimden patronumun aradığını gördüm. Telefonda bana yarın sabah için önemli bir ödemesi olduğunu, bunun içinde bir müşteriden ödeme alması için bir evrak hazırlamam gerektiğini söyleyerek beni iş yerine bir yarım saatliğine gelip gitmem için ricada bulunmuştu. Bulunduğumuz piknik alanına otobüsler gelmiyordu. Buraya da, durak uzak olduğu için beni durağa kadar ağabeyimden bırakmalarını istedim. Hemen Özkan araya girerek, önemli bir iş ise hemen seni bırakayım, bende dükkana uğrarım, dönüşte de seni alırım tekrar diyordu. Ağabeyimde bak bu iyi olur Özkan seni götürsün diyordu. Aslında bu benim için güzel bir teklifti, ancak Özkan’ın bana o bakışmalarından sonra beni sağlam olarak götürecek olmasından biraz şüpheliydim. Özkan’ın aracı ile gitmekten başka çarem yoktu artık. Aracına binerek arka koltuğa geçtim. Neden yanıma oturmadın uzak oldun dediğinde ise, ön koltuk sıkıcı geliyor, midemi bulandırıyor diye bir bahaneler uydurmuştum. Yolda gittiğimiz sırada, sürekli olarak Özkan arabanın aynasından bana arkaya sanki sikecek gibi bakıyordu. Bir süre daha bu şekilde bakmasından sonra, bu bana rahatsızlık verdiği için, neden öyle bakıyorsun diye sormuştum. Gerçekten çok güzelsin gözlerimi senden alamıyorum, bu karım olmasa kesin seninle evlenirdim Öznur diyerek hislerimde ne kadar doğru olduğumu ortaya çıkarmıştı. Ya lütfen saçmalamayalım beni iş yerime bırak, bu sözleri de duymamış olayım diyerek tersledim. Ancak arabanın şehir merkezi istikameti yönünde değil, farklı bir yönde gitmiş olduğunu fark ettim. Nereye gidiyoruz diye sorduğumda ise, biraz eğlenmeye diyerek bir yanıt aldım. Özkan beni kimsenin olmadığı bir dağlık bölgeye getirmişti. Arabaların kapılarını kilitleyerek benim aşağıya inmeni önce engelledi. Daha sonra arka koltuğa yanıma geçerek bana sarılmaya başladı. Ne yapıyorsun ya yapma demiş olsam da, olacak gibi değildi. Özkan bir azgın boğa gibi, tişörtümü yukarıya sıyırdı, sutyenimi resmen parçalayarak çıkarıp attı. Göğüslerimi öyle bir yalayışı vardı ki, sanki yıllardır bir kadın yüzü görmemiş gibi hali vardı. Göğüs uçlarım yalanmaya başladığında bende zevke gelerek sulanmaya başlamıştım. Göğüslerimden bacak arama kadar yalayarak indi. Amcığıma attığı dil darbeleri ile resmen çıldırıyordum. Oturduğu yerde pantolonunu çıkartarak, hadi bakalım sıra sende, şu ufaklığı bir sevindir diyerek, sikini ağzıma dayadı. Zevke gelmiş olduğum için sikini büyük bir keyif ile yalıyordum. Arada ağzımdan çıkarıyor göğüslerime sürtüyordum. İkimizde artın azgınlaşmıştık. Bacaklarımı koltuk üzerinde ayırdım. Bacak arama geçen Özkan, sikini amcığıma sokarak girip çıkmaya başladı. O girip çıktıkça ben inliyor, daha çok hepsini içimde istiyordum. Bu anın sonuna kadar tadını çıkarmak istiyordum. Uzun zamandır yarak hasretinde olan amcığım resmen yanıyordu. Özkan sert şekilde amcığımı sikerken, sakın içime boşalma diyerek uyarmıştım. Ancak Özkan dinlemedi, bütün menilerimi içime inleyerek boşalttı.

7 yorum:

  1. MRB AZGIN TATLI BAYANLAR ARAYIN COSALIM ÖZEL ACIK İSTERSEN
    GİZLİDEN ARA MUTLU OL MUTLU ET 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  2. Selam 43 yaşındayım İzmirliyim ne ardıgını bilen ciftler yada tek bayanlar herşey seks degil saygılarımla Seyehat engelim yok saygılarımla 05323375290

    YanıtlaSil
  3. Heyecan arayan olgun hanımefendiler,heyecan serüveninize bir çentik daha atmak isteseniz Düzce,Bolu,Sakarya,Zonguldak,Kocaeli,İstanbul ve Ankara öncelikli olmak üzere iletişime geçelim lütfen:5058298928

    YanıtlaSil
  4. Selam ben k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var mesaj atın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  5. Ben mert istanbulda yaşıyorum 41 yaşında efendi samimi güvenilir biriyim ne istediğini bilen yaşıma uygun bayanlarla tanışmak isterim istanbulda yaşayanlar yazsın 0545 626 62 40

    YanıtlaSil
  6. MERHABA ADIM ARDA İSTANBULDAN 41YAŞINDA YEŞİL GÖZLÜ ESMER BİR ERKEĞİM CİDDİ DÜRÜST GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR İLİŞKİ ARIYORUM KENDİNE GÜVENEN TÜM BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER ARAYIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  7. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93
    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video