31 Aralık 2017 Pazar

İş Arkadaşlarımla Grup Seks Yaşadık

Grup seks hikayeleri okumak ve yaşamaktan keyif alan herkese merhabalar. Ben Nergis. 26 yaşında özel bir fabrikada sekreter olarak çalışıyorum. Evlilik için kendimi pek hazır olmadığımı hissettiğim için pek evlenmek aklıma gelmiyordu. Çalıştığım fabrikanın erkek işçileri ile aram oldukça iyiydi.
Vardiyalı şekilde çalışmış olduklarından dolayı, giriş ve çıkışlarında mesai defterini kendilerine imzalatıyordum. Önümüzdeki hafta sonu için patron işçilere fabrikada sayım olacağını ve bundan dolayı bana 4 tane erkeklerden işçi belirlememi söylemişti. Kendisi şehir dışında olacağı için işçiler ile ilgilenerek sayımın düzgün bir şekilde yapılması için bana talimat vermişti. Bende gerekli olan hazırlıkları yaptıktan sonra 4 tane işçilerin isimlerini belirledim. Akşam iş çıkışında da kendilerine söyleyerek bu hafta sonu sayım için geleceklerini benimde yanlarında olacağımı söyledim. İşçiler bu kararlardan pek memnun olmasalar da mecburen kabul etmişlerdi.
Hafta sonu gelmiş ve fabrikada sayımın yapılması için hepimiz toplanmıştık. Ancak işçilerden birisinin eşi rahatsız olduğu için gelememişti. 3 kişi kaldıkları için bende artık bu sayıma yardım etmek zorunda kalmıştım. Hep birlikte depolara inerek sayımlara başladık. Hafta sonu olduğu için fabrikaya gelirken üzerime rahat bir şeyler giyinmiştim. Üzerimde tayt, altımda spor ayakkabım, üst bölgemde ise ince bir tişört vardı. Beyaz renkte ve ince olduğu için altımdan sutyenim çok kolay bir şekilde belli oluyordu. İşçilerle birlikte yürüdüğüm ve sayım için eğilip kalktığım anlarda dolgun göğüslerim sallanıyordu. Tabi ki bu adamların bakmaması mümkün değildi. Birkaç sefer başımı kendilerine doğru çevirmiş olduğumda, dikkatli şekilde bana baktıklarını fark ettim. İlk sıralarda biraz rahatsızlık verici düzeyde gibi bana gelse de, sonrasında benimde hoşuma gitmeye başlamıştı. Fabrikamızda yatak üretimi de yapıldığı için, yatakların olduğu kısma gelmiştik. Buraya girdiğimizde içimizden bir arkadaş çay molası vermemizi istedi. Bende buna katılarak çay getireceğimi ben gelene kadar da dinlenmelerini istedim. Fabrika mutfağına geçerek güzel bir çay demledikten sonra yanlarına döndüm. Ancak döndüğümde beklemediğim bir manzara ile karşı karşıyaydım. Bu üç işçi erkek bana doğru yaklaşmaya başlamıştı. Bu yaklaşma normal şekilde karşılanacak gibi değildi. Yanıma doğru iyice sokulduklarında üzerimde ellerini gezdiriyorlardı. ‘’Hadi biraz bizimle eğlen sende’’ diyerek toplu şekilde birlikte olmak istiyorlardı. Aslında gerçekten heyecan verici olacaktı. Bu işin gizli kalması koşulu ile kabul ettim. Üzerimdeki tişörtümü çıkartarak vücudumu ve göğüslerimi ayakta yalamaya başladılar. Bir yandan beni soyuyor, bir yandan da her yerimde elleri ve dilleri dolaşıyordu. Bu grup seks gerçekten heyecan vericiydi.
Beni önlerinde diz çöktürüp, eline aldıkları kalın siklerini yalamam için ağzıma doğru uzattılar. Bende hepsinin sikini tek tek ağzıma alıyordum. Zevkle yalayarak sertleşmesini sağlamak istiyordum. Artık onlarda zevke gelmişti ve sikişmek için hazırdı. Birisinin önünde domaldım ve diğer ikisini de karşıma alarak oral seks yapıyordum. Arkamda duran sert şekilde amcık sikerken, diğerleri de ağzımı siker gibi kalın yarak sokup çıkartıyorlardı. Arkamda didip gelene zevkini alıp orgazm olduktan sonra diğeri geçiyor, aynı şekilde sikmeye devam ediyordu. Üç erkeğin beni aynı anda sikiyor olması gerçekten heyecan vericiydi. Daha önce bu şekilde bir hissiyatın içerisinde olmamıştım. Her girip çıkmalarında artık zevkin doruklarına geldiğim için ‘’sikin beni, erkeklerim parçalayın, artık ben sizinim, hepiniz benim kocamsınız’’ şeklinde seks sözcükleri ağzımdan çıkıyordu. Bu benimde ne kadar zevk aldığımın bir göstergesiydi aslında. Domaltarak siken işçiler sırasıyla orgazm olarak üzerime boşaldılar. Ben ise sayısını bilmediğim kadar bu üç kişiyle sikişirken defalarca boşalmıştım. Her boşaldığım anlarda inleme sesim, fabrikanın deposu içerisinde yankılanıyordu.

9 yorum:

  1. MERHABA ARAYIN AZGIN BAYANLAR COSALIM
    0545 571 52 00
    ÖZEL ACIK

    YanıtlaSil
  2. Güzel hikaye kızlar olgun hanımlar gizliliye önem veren ciftler Arasın Antalya
    .0536 207 30 88...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun 05531757530 heyecan güzeldir;)

    YanıtlaSil
  4. Heyecan arayan olgun hanımefendiler,heyecan serüveninize bir çentik daha atmak isteseniz Düzce,Bolu,Sakarya,Zonguldak,Kocaeli,İstanbul ve Ankara öncelikli olmak üzere iletişime geçelim lütfen:5058298928

    YanıtlaSil
  5. Selam ben k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var mesaj atın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  6. Slm tır şoförü yüm yurtdışı çalışıyorum türbanlı bayanlar watsapdan arayın lütfen +393291843700

    YanıtlaSil
  7. MERHABA ADIM ARDA İSTANBULDAN 41YAŞINDA YEŞİL GÖZLÜ ESMER BİR ERKEĞİM CİDDİ DÜRÜST GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR İLİŞKİ ARIYORUM KENDİNE GÜVENEN TÜM BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  8. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93
    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Ben Ispartadan Emin 33 Yaşındayım Sex Konusunda Tecrubeliyim Bayanin Vucut Dilinden Anlarim ve Hic Olmadiklari Kadar Mutlu Ederim Gizlilik Içerisinde Azgin Doymayan Mutsuz Evli Bayanlar Arasin 0539 768 24 50 Numaram Gizliye Acik Real Bulusmak Isteyen Onceligimdir Sanalda Olur Tamamen Isteginize Bagli Bekliyorum

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video