31 Aralık 2017 Pazar

Çamaşırhane İçerisinde Hemşireyi Siktim

Merhaba, adım Saffet. 32 yaşında yaklaşık olarak 8 yıldır özel bir hastanenin çamaşırhanesi olarak çalışıyorum. Evlilik düşüncesi pek aklımda olmadığı için kendimce hayatımı yaşayarak devam ediyorum. Bundan yaklaşık 1 yıl kadar süre önce hastanenin çamaşırhane kısmında hemşire Gülşah ile yaşadığımız güzel anları anlatmak istiyorum.
Hemşire Gülşah 26 yaşlarında, oldukça genç ve güzel benim gibi bekar yaşamakta olan bir hatundu. Bulunduğum hastanede hemşire olarak görev yapıyordu. Bende çamaşırhane görevlisi olduğum için, sık şekilde muhatap olmak zorunda kalıyorduk. Ancak bu sık görüşmeler iş konusunda olsa da, aramızdaki samimiyet ilerlemişti. Kahve yaptığı zamanlar beni odasına çağırıyor ya da benim çalıştığım kısma gelerek birlikte sohbet ederek kahvelerimizi yudumluyorduk.
Hastanedeki çalışma sistemimiz vardiyalı olduğu için, kimi zamanlar bende nöbete kalıyordum. Gece yıkanacak pek fazla çamaşır olmadığı için işimde az oluyordu. Makineye çamaşırları yerleştirdikten sonra hastane içerisinde dolaşmaya çıkıyordum. Nöbetçi olduğum akşamlardan birisinde hemşire Gülşah’ta nöbetçiydi. Hastane koridorunda karşılaşmıştık. Ayak üstü kısa bir sohbet yaptıktan sonra yine kahve yapacağını müsaitsem benim yanıma geleceğini söylemişti. Bende tabi ki biraz sonra aşağıya ineceğim diyerek olumlu yönde yanıt vermiştim. Yanından ayrıldıktan sonra kendi sorumlu olduğum bölgeme geçtim. Aradan geçen kısa zaman sonra Gülşah her zamanki gibi elinde iki kahve bardağı ile geldi. Makinelerin köşesinde bulunan bir yatak üzerine kendisini oturttum. Bende karşısında bir sandalyeye oturduktan sonra sohbet ediyorduk. Sohbet konumuz bir anda evlilik yönünde konuşmalara gelmişti. Daha önce birkaç sefer konusunu açmış olsa da, aralara başka bir konular karışarak konu kapanmıştı. Ben evlenmek istemediğimi kendisine söyledim. Aslında kendisinin genç ve güzel olduğunu, neden evlenmediğini sordum. Şuanda erken olduğunu söyleyerek 30’lu yaşlara kadar hayatını yaşamak istediğini belirtiyordu. Tabi ki bu yaşantım her konuda olacak diyerek bunları gülümsemeler içerisinde anlatıyordu. Üzerinde beyaz bir pantolonu vardı. Bacaklarını ayırmış şekilde oturduğundan altına giyindiği kırmızı külotu belli oluyordu. O kısma doğru baktığımı fark eden Gülşah, hayırdır gözlerini alamıyorsun, sanırım iç çamaşırım seninde dikkatini çekti diyerek, bacaklarını daha da ayırmıştı. Sonrasında elini beline doğru götürdü ve üzerindeki beyaz pantolonu çıkarttı. Sadece altında kırmızı külot ile kalmıştı. Hadi daha yakından bak diyerek beni tahrik etmeye başlamıştı. Tabi bu şekilde konuşmalar sikimin kalkması için yeterliydi. Kalkmaya başlayan aletimi pantolon üzerinden okşuyordum. Hadi sende o aleti çıkart dediğinde, pantolonu dizlerime kadar indirip uzun sikimin görülmesini sağladım. Bu sırada Gülşah külotu da çıkartmış amcık üzerine elini vuruyordu. Hadi bu seni istiyor sik beni diyerek şehvetli şekilde konuşmalar yapıyordu. Sikim dimdik olduğu için artık dayanacak gücüm yoktu. Yatağın üzerinde bacaklarını ayırmış olan hemşirenin bacakları arasına geçtim. Uzun siki içine doğru sokmaya başladığımda amcık oldukça dardı. Girişte biraz zorlanıyordum. Hadi sik artık genişlet parçala diyerek altımda kıvranıyordu. Sikimi dibine kadar soktuğumda ohh diyerek kendisinin göğüslerini ve vücudunu okşuyordu. Artık zevk suları içerisinde olan amcık içine sikim rahat bir şekilde girip çıkıyordu. Birkaç sefer daha girip çıktıktan sonra Gülşah boşalmıştı. Ancak daha çok sikilmek istiyordu. Çok istekli olması beni de çıldırtmıştı. Sert şekilde girip çıkıyordum. Gözlerinin içine baktığımda halen bir azgınlık görüyordum. Bende patlayacağım sırada içine boşalmamı istedi. Ilık ılık hepsini içimde istiyorum diyerek kendisinin korunduğunu bana söylüyordu. Bende içine tüm menilerim ile boşalmıştım.

11 yorum:

  1. MRB AZGIN TATLI BAYANLAR ARAYIN COSALIM ÖZEL ACIK İSTERSEN
    GİZLİDEN ARA MUTLU OL MUTLU ET 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun 05531757530 heyecan güzeldir;)

    YanıtlaSil
  3. Heyecan arayan olgun hanımefendiler,heyecan serüveninize bir çentik daha atmak isteseniz Düzce,Bolu,Sakarya,Zonguldak,Kocaeli,İstanbul ve Ankara öncelikli olmak üzere iletişime geçelim lütfen:5058298928

    YanıtlaSil
  4. 24 cm uzunluk 8 cm genişlik 6 cm damar kalınlıgı 1 saatte 8 posta garanti ara yada mesaj at anında cevap 0537 456 46 24 evliler dullar genç kızlar

    YanıtlaSil
  5. Selam ben k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var mesaj atın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  6. Selam ben İsmail İstanbul'dan bekar öğretmenim 0 541 948 23 79 sekse susamis mutsuz kendisine sevgili dost ve sikici arayan genç bekar dul bayanlar ve 0 541 948 23 79 eşinden memnun olmayan mutsuz farklı tatlar arayan kaçamak yapmak isteyen aldatmanin tadına varmak isteyen cesur 0 541 948 23 79 evli olgun türbanlı ve açık bayanlar 0 541 948 23 79 unutmayın mutluluk cesurca atılan küçük bir adımla başlar sende bu adımı atacak cesaret varmı eğer cesaret yoksa eski mutsuz sıradan monoton hayatına devam edecek ve benimle yasayamadigin o zevk dolu anlar için pişman olacaksın 0 541 948 23 79 numaram özele açıktır inleyerek boşalmak ve yatakta titremek istermisin o zaman cesur ol ve ara daha ne kadar mutsuz olmaya devam edeceksin 0 541 948 23 79

    YanıtlaSil
  7. Slm tır şoförü yüm yurtdışı çalışıyorum türbanlı bayanlar arayın lütfen watsap +39 329 184 37 00

    YanıtlaSil
  8. İSTANBUL ARDA BEN 0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  9. MERHABA ADIM ARDA İSTANBULDAN 41YAŞINDA YEŞİL GÖZLÜ ESMER BİR ERKEĞİM CİDDİ DÜRÜST GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR İLİŞKİ ARIYORUM KENDİNE GÜVENEN TÜM BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER ARAYIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  10. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93
    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Ben Ispartadan Emin 33 Yaşındayım Sex Konusunda Tecrubeliyim Bayanin Vucut Dilinden Anlarim ve Hic Olmadiklari Kadar Mutlu Ederim Gizlilik Içerisinde Azgin Doymayan Mutsuz Evli Bayanlar Arasin 0539 768 24 50 Numaram Gizliye Acik Real Bulusmak Isteyen Onceligimdir Sanalda Olur Tamamen Isteginize Bagli Bekliyorum

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video