31 Aralık 2017 Pazar

Arkadaşın Baldızını Kuaför Dükkanında Siktim

Adım Erdoğan, 34 yaşında bayan kuaförü işletmeciliği yapmakta olan bir erkeğim. Bayanlar ile çok fazla şekilde içli dışlı olduğumuz için her konuda rahatlıkla dükkanımda konuşabiliyorduk. Pek benim dükkanıma uğramayan yakın arkadaşımın baldızı Pervin ise bir düğün gecesine yetişeceği akşam dükkanımda ateşli anlar yaşamamamıza neden olmuştu.
Kuaför dükkanımda kadınlar ile samimi şekilde konuşmalar geliştiriyor. Ancak birden fazlası bana karşı yanaşmış olsa da kendim pek ilgi göstermiyordum. Çünkü seks yaşantım ile işimi birbirine karıştırmak gibi bir niyetim yoktu. Ancak bu fikrim işte arkadaşımın baldızı geldiğinde değişmişti. Kuaför dükkanında çalışmakta olan benim eleman kızın yakın zamanda düğünü olacaktı. Bununla ilgili sürekli benden izinler alarak alışverişe çıkıyordu. Bende bu heyecanını mazur gördüğüm için pek kendisine sert çıkmıyordum. Artık evlenme gününe sayılı dakikalar kalmıştı. Önümüzdeki hafta sonu evleneceği için gerçekten heyecan doluydu.
Ertesi hafta gelmiş bizim eleman kız dükkana heyecanlı bir şekilde gelmişti. Gelin başını yaptırmak istiyordu ve bunu da benim ellerinden geçmesini arzu etmişti. Bende bu isteğini tabi ki kıramazdım. Gelin başını yapmaya başladığımda yakın arkadaşım yanında bir genç bayanla içeriye girdi. Arabasını dükkanın önüne park ettiğini, bu getirdiği hanımın baldızı olduğunu söyleyerek gerektiği şekilde yardımcı olmamı istedi. Bende tabi ki diyerek arkadaşı dükkandan yolcu ettim. Misafir gelen arkadaşın baldızı Pervin’i hemen arkamda bulunan geniş koltuk üzerine oturttum. Bende elemanın saçını yapmaya devam ediyordum. Soğuk içecek söylediğim Pervin içeceğini yudumlarken bir yandan da halini hatırını soruyordum. Gülümsemeler içerisinde soruma yanıt veriyordu. Gerçekten çok tatlı ve hoş bir kızdı. İlk defa dükkanıma gelen bir kız bu kadar çok ilgimi çekmişti.
Elemanın saçını bitirdikten sonra gelin arabası gelerek alıp götürdü. Bende başka dükkana müşteri almadan çıkarak düğüne yetişmek istiyordum. Sadece Pervin ile dükkanda ikimiz kalmıştık. Bende kendisine durumu izah ederek hemen istediklerini yerine getirip çıkacağımı söyledim. Pervin yerinden kalkarak benim önümde bulunan koltuğa oturdu. Saçlarına güzel bir şekil vermemi istiyordu. Akşam kendisi de damat tarafından olduğu için bu bizim elemanın düğüne gitmesi gerektiğini belirtiyordu. Gerekli olan çalışmalara saçlarını yıkayarak başlamıştım. Saçlarını küvet içerisinde yıkarken gözlerini kapatan Pervin’den hafif şekilde inleme sesleri geliyordu. Yanlış duyduğumu düşünerek işime devam etmiştim. Saçları yıkama işleminden sonra kuruma için fön makinesini çalıştırdım. Saç diplerinden saçını dalgalandırarak fön çekiyordum. Dokunuşlarıma devam ederken karşımdaki aynadan Pervin’in yüz mimiklerine bakıyordum. Ancak dudaklarının üzerine dilini çıkartarak dolaştırdığını gördüm. Buradan benim bu dokunuşlarımın ona haz verdiğini anlamaya başlamıştım. O anda benimde sikim kalkmaya başlamıştı. Pervin’in kolları hafif dışarıya doğru koltuğun kenarlarına yaslamış olduğu için çıkmıştı. Bende bu kollarının kenarlarına pantolon üzerinden de olsa sikimi sürtmeye başladım. Bu sürtünmeler daha fazla tahrik eder duruma gelmişti. Gerçekten sikişiyormuş gibi inliyordu. O sırada ne oldu tatlım zevk mi alıyorsun diye sorduğumda gözlerini açmadan inlemesine devam ediyordu. Üzerinde bulunan önlüğü kaldırdım. Gömleğinin düğmelerini açarak soymaya başlamıştım. Dolgun göğüslerini ortaya çıkartmış olduğumda ağzıma alarak ısırır gibi yalıyordum. Başımı tutan arkadaşın baldızı kafamı göğüslerine doğru iyice bastırıyordu.
Dışarıdan görünmemek için hemen dükkan kapısını kilitleyerek perdeyi aşağıya indirdim. Hemen arka kısımda bulunan koltuk üzerine Pervin’i yatırıp üzerinde ne varsa çıkartmıştım. Bende bir yandan soyunuyordum. Kalkmaya başlayan sikimi yalamak ister misin diye sorarak ağzına doğru uzattım. Uzatmam ile ağzına alması bir olmuştu. Sanki hiç yarak görmemiş gibi yalıyordu. Çok azgın durumda olduğunu anlamıştım. Düğün saatine de fazla vakit kalmadığı için işimi bitirip göndermek istiyordum. Bacakları arasına geçtim ve sikimi amcık içine soktum. Gidip gelmeye başladığımda, altımda duran Pervin daha hızlı daha hızlı diye beni yönlendiriyordu. Bu konuşmalar tabi ki daha çok etkilemiş beni çıldırtmıştı. Arkadaşımın baldızı altımda bir fahişe gibi sikişiyordu. Olaylar nasıl böyle hızlı gelişmişti bende anlam verememiştim. Ancak aldığım zevkin tadını çıkartmaya bakıyordum. İlk defa dükkanın içerisinde bir kadını sikiyordum. Birkaç farklı pozisyonda daha sikerek orgazm olmuştum. Pervin zatene sikiştiği anlarda defalarca boşaldığı için bitkin bir şekilde koltukta uzanıyordu. Toparlanmaya başladığında bana duş alması gerektiğini söyledi. Bende kendime ait dükkanda bir banyom olduğu için hemen orayı ayarlamıştım. İkimizde duş alarak üzerimizi giyinip birlikte düğün salonuna gitmiştik. O günden sonra bir daha hiç kendisini görme şansım olmamıştı. Arkadaşıma laf aralığında sorduğumda onun başka bir şehirde oturduğunu ve düğün için buraya geldiğini söylemişti.

10 yorum:

  1. Selam 43 yaşındayım İzmirliyim ne ardıgını bilen ciftler yada tek bayanlar herşey seks degil saygılarımla Seyehat engelim yok saygılarımla 05323375290

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun 05531757530 heyecan güzeldir;)

    YanıtlaSil
  3. Heyecan arayan olgun hanımefendiler,heyecan serüveninize bir çentik daha atmak isteseniz Düzce,Bolu,Sakarya,Zonguldak,Kocaeli,İstanbul ve Ankara öncelikli olmak üzere iletişime geçelim lütfen:5058298928

    YanıtlaSil
  4. 24 cm uzunluk 8 cm genişlik 6 cm damar kalınlıgı 1 saatte 8 posta garanti ara yada mesaj at anında cevap 0537 456 46 24 evliler dullar genç kızlar

    YanıtlaSil
  5. Selam ben k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var mesaj atın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  6. Selam ben İsmail İstanbul'dan bekar öğretmenim 0 541 948 23 79 sekse susamis mutsuz kendisine sevgili dost ve sikici arayan genç bekar dul bayanlar 0541 948 23 79 ve eşinden memnun olmayan farklı tatlar arayan kaçamak yapmak isteyen aldatmanin zevkine varmak isteyen cesur olan evli olgun türbanlı ve açık bayanlar 0 541 948 23 79 unutmayın mutluluk cesurca atılan küçük bir adımla başlar sende bu adımı atacak cesaret varmı 0 541 948 23 79 eğer bu cesaret yok ise eski monoton sıkıcı mutsuz hayayina devam Edip benimle yasayamadigin o zevk dolu çılgın ateşli bağırarak bosalacagin ve am sularınla yatağı islatacagin anları yasayamadigin için pişman olacaksın 0 541 948 23 79 sencede artık mutlu olmanın zamanı gelmedi durma ara korkma cesur ol numaram özele açıktır 0 541 948 23 79

    YanıtlaSil
  7. Slm tır şoförü yüm yurtdışı çalışıyorum türbanlı bayanlar arayın lütfen watsap +393291843700

    YanıtlaSil
  8. MERHABA ADIM ARDA İSTANBULDAN 41YAŞINDA YEŞİL GÖZLÜ ESMER BİR ERKEĞİM CİDDİ DÜRÜST GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR İLİŞKİ ARIYORUM KENDİNE GÜVENEN TÜM BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  9. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93
    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Ben Ispartadan Emin 33 Yaşındayım Sex Konusunda Tecrubeliyim Bayanin Vucut Dilinden Anlarim ve Hic Olmadiklari Kadar Mutlu Ederim Gizlilik Içerisinde Azgin Doymayan Mutsuz Evli Bayanlar Arasin 0539 768 24 50 Numaram Gizliye Acik Real Bulusmak Isteyen Onceligimdir Sanalda Olur Tamamen Isteginize Bagli Bekliyorum

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video