31 Aralık 2017 Pazar

Eski Komşum Karısını Bana Siktirdi

Seks hikayesi okumayı seven herkese merhaba. Adım Tarık, 28 yaşında bekar bir erkeğim. Ailem ile birlikte yaşam sürüyorum. Mütevazi bir hayatım olduğu için, pek geceleri dışarıda mekanlara takılmıyorum. Yani klasik deyiş ile sabah işe akşamları da evde oluyorum. Bu şekilde takılıyor olmama rağmen, komşum Remzi ve karısı Şengül aramızdaki geçen ateşli sevişmemiz gerçekten bir harika olmuştu.
Hemen bizim evin üst katında dairede oturuyorlardı. Gelenleri ve gidenleri eksik olmadığı için apartman sakinleri birazda kendilerinden rahatsız olmuşlardı. Kiracı oldukları için, apartman yönetimi toplantısında bir karar alınmış bundan dolayı evi boşaltmak zorunda kalmışlardı. Babam da yönetici olmasından dolayı bu işi benim halletmemi istiyorlardı. Bende bunu bir aileye nasıl söylerim diye düşünmeye başlamıştım.
Sabah uyandığımda işe gitmiş, akşamda eve geldiğimde bu kararı söylemem gerekiyordu. Çünkü hafta sonuna iki gün gibi bir süre kalmıştı. Ancak onlarda ev bularak taşınmaları için zaman olması gerekiyordu. İş yerine gitmiş olduğumda bilgisayarın karşısına geçtim ve canım sıkkın şekilde çalışmaya başlamıştım. Çünkü ben hiç kimsenin kurulu düzenini bozmak isteyen bir yapıda insan değilim. İş yerindeki çalışmalarımı yaparken, hiç istemediğim halde akşam olmuştu. Ofisten toparlanarak çıktım ve eve doğru yola koyuldum. Arabam ile giderken sürekli olarak ne şekilde söylemem gerektiğini düşünüyordum. Aklıma hiç bir şey gelmiyordu. Evin önüne geldikten sonra onların bulunduğu kata direk asansör ile çıktım. Kapı zillerine basarak heyecanlı bir şekilde beklemeye başlamıştım. Çünkü bu şekilde durumlara pek alışkın değildim. Kapıyı Remzi ağabey açmıştı. Merhaba ağabey hayırlı akşamlar, müsaitseniz bir şey konuşmak istiyorum dedim. Adam da tabi ki diyerek beni içeriye aldı. Hemen kapı girişinin karşısındaki bulunan odaya geçtim. Evde yalnız olduğunu düşünüyordum. Ancak yatak odası tarafından bir takım inleme sesleri geliyordu. Bende durumu çaktırmamak adına, herhalde yalnızsın abi dedim. Geçiştirmek istemeyen komşum Remzi ise yok eşim içeride işleri var, ben seni dinliyorum dedi. Durumu açık bir şekilde kendisi ile paylaştım. Peki diyerek kendisi de bu tür şeylere alışkın olduğunu söylemişti. O zaman bu gitmemizi bir seninle son kez kutlamamız lazım dedi. Ben şaşkın gözler içerisinde bakarken, kolumdan tutarak yatak odasına doğru götürdü. Yatak odasında bir adam Remzi’nin karısını Şengün’ü domaltmış kalçalarını tokatlayarak sikiyordu. Gördüklerim karşısında şoka uğramıştım. Hadi canım sende karıma eşlik et diyerek beni de yatak odasının içerisine attı. Domalarak sikişmekte olan Şengül, adamın önünden kalkarak doğruldu. Beni yatağın üzerine yatırıp, üzerimde her ne var ise çıkarttı. Tabi ki bu soyunma işlemi sırasında sikim kalkmaya başlamıştı. Kalkmaya başlayan aletim, yarakta kalınmış diyen Şengül ağzına alarak yalamaya başladı. Kocası ve evde bulunan diğer adam bizi izliyordu. Oral seks devam ederken, evdeki diğer misafir üzerini giyinerek evden ayrıldı. Ben Şengül ile ateşli şekilde sevişirken kocası da karşı koltuğa oturmuş sikini sıvazlıyordu. Bize talimatlar vererek neler yapmamız gerektiğini söylüyordu. Artık sikim dimdik olmuştu. Remzi oturduğu koltuk üzerinden hadi canım karımı sik diyerek bana bağırdı. Önümde bacaklarını ayıran Şengül’ün sulanmış amcık beni bekliyordu. Yalayarak kaldırdığı sikimi amcık dudakları arasından içine doğru girmeye başladım. Hafif şekilde girip çıktığım anlarda, daha sert diyen Şengül altımda inliyordu. Yerinden kalkan Remzi yanımıza gelerek kalsının ağzına sikini soktu. Gırtlağına kadar girmekte olan sikini yalatırken, bana da sert şekilde dibine kadar sikini kökle diyordu. Bu talimatları verirken ben zevkin doruklarına artık çıkmıştım. Boşalmak üzere olduğumu söylediğimde, çekinme neresine istiyorsan boşal diyordu. Sikimi amcık içinden çekerek göğüslerine doğru patlamıştım. Aldığım zevk sonrasında biraz bitkin düştüğüm için yatakta bir süre uzanarak yanlarında kaldım. Sonra evden ayrıldım ve ailemin yanına döndüm. İki gün sonra Remzi ile karısı Şengül taşınarak başka bir mahalleye gitmişti.

17 yorum:

  1. MRB AZGIN TATLI BAYANLAR ARAYIN COSALIM ÖZEL ACIK İSTERSEN
    GİZLİDEN ARA MUTLU OL MUTLU ET 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  2. Güzel hikaye kızlar olgun hanımlar gizliliye önem veren ciftler Arasın Antalya
    .0536 207 30 88..

    YanıtlaSil
  3. Selam 43 yaşındayım İzmirliyim ne ardıgını bilen ciftler yada tek bayanlar herşey seks degil saygılarımla Seyehat engelim yok saygılarımla 05323375290

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun 05531757530 heyecan güzeldir;)

    YanıtlaSil
  5. Heyecan arayan olgun hanımefendiler,heyecan serüveninize bir çentik daha atmak isteseniz Düzce,Bolu,Sakarya,Zonguldak,Kocaeli,İstanbul ve Ankara öncelikli olmak üzere iletişime geçelim lütfen:5058298928

    YanıtlaSil
  6. 0542 339 1005 istanbuldan bayanlar sert doyumsuz sexe varmışsınız arayın

    YanıtlaSil
  7. Mrb karısını nişanlısını siktirmek beyler grup sex için tek erkek arayan evli nişanlı msj atın tanışalım çiftler dm olgun güvenilir tecrübeliyim eskişehir 5537223926 5356544344 Eskişehir

    YanıtlaSil
  8. 24 cm uzunluk 8 cm genişlik 6 cm damar kalınlıgı 1 saatte 8 posta garanti ara yada mesaj at anında cevap 0537 456 46 24 evliler dullar genç kızlar

    YanıtlaSil
  9. K maraş tan Mustafa dul evli fark yok bayanlar bekliyorum 551 164 7909bekliyorum

    YanıtlaSil
  10. K maraş tan Mustafa dul evli fark yok bayanlar bekliyorum 551 164 7909bekliyorum

    YanıtlaSil
  11. Selam ben k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var mesaj atın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  12. Merhaba guzel bayanlar yalansiz durust devamli iliski icin sadece evli ve dul Bayanlari bekliyorum📞0543 890 94 85📞

    YanıtlaSil
  13. ankaradan cem ben 05388842460

    YanıtlaSil
  14. MERHABA ADIM ARDA İSTANBULDAN 41YAŞINDA YEŞİL GÖZLÜ ESMER BİR ERKEĞİM CİDDİ DÜRÜST GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR İLİŞKİ ARIYORUM KENDİNE GÜVENEN TÜM BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER ARAYIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  15. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93
    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  16. Merhaba Ben Ispartadan Emin 33 Yaşındayım Sex Konusunda Tecrubeliyim Bayanin Vucut Dilinden Anlarim ve Hic Olmadiklari Kadar Mutlu Ederim Gizlilik Içerisinde Azgin Doymayan Mutsuz Evli Bayanlar Arasin 0539 768 24 50 Numaram Gizliye Acik Real Bulusmak Isteyen Onceligimdir Sanalda Olur Tamamen Isteginize Bagli Bekliyorum

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video