3 Ocak 2018 Çarşamba

Patronumla Kocamı Aldattım

Merhabalar yaşam öyle acayip bir yer ki yaparım diye tanımladığımız şeyleri yapamıyoruz yapamam sex hikayeleri olmaz dediklerimizi de yapıyoruz bu anlatacağım hadiseımda aklımın ucundan bile geçmezdi ama yaşam işte bu tür bir hadise başımdan geçti Biz kocamla çok aşırı çok aşırı erken evlendik. Ben ona lise son katagoride aşık olmuştum ve mektep biter bitmez de derhal evlendik. ancak evlenince eski aşk kalmadı. derhal 2 sene sonra ondan soğumaya hem de nefret etmeye başladım. Sevişmek dahi istemez olmuştum. Ben de bundan sonra tatmin olabilmek amacıyla diğeri erkeklerle temasa başladım. Evde  bundan sonra iyice sıkılıyordum ve bir mesai bulup çalışmaya karar verdim. Kocamı bir çok aşırı çok kez aldattım ancak bu patronumla olan aşırı çok beğeniliydi o nedenden ötürü de buraya yazmak istedim. Ne meslek yaptığıma gelince bir avukatın birlikte sekreter şekilde işe başladım. çalıştığım avukata çok çok kısa vakitte de aşık oldum. Hem kibar hem delikanlı hemde ve en muhimi varlıklı biriydi. Bu adamla kocamı aldatmam amacıyla gereken her şey vardı. ilk senelerde aşırı çok bir yakınlaşmamız olmadı ancak bende kendimi verme talebi başlayınca bundan sonra işe daha itinalı gitmeye başladım. Giydiklerim bazı durumlarda vakit kocamı rahatsız etse de ve akşam olduğunda işten geldiğimde onunla sadece giydiğim elbiseler yüzünden saatlerce tartışsam da kıyafetlerimden ve bakımlı olmaktan ödün vermiyordum. bundan sonra yavaş yavaş mevzuya gireyim. yakışıklı ve varlıklı patronumla ilk cinselliğimiz büroda oldu. çok çok çok seksi giyinip işe gittiğim bir gündü. Eteğim aslında aşırı çok kısaydı ve gömleğimin de göğsü çatalımı gösterecek kadar açıktı. bundan sonra o da bana bakıyordu sebebiyse bunun amacıyla aşırı çok çaba harcamıştım. Benim onu arzuladığım kadar o beni arzulamasa da en azından onu istediğimi anlamıştır Patronum o gün akşam üzeri ertesi günün işlerini bahsetmek amacıyla beni odasına çağırdı. aslında ben o gün temasa gireriz diye düşünmüyordum ama her şey kendi kendine gelişti. Karşısına oturup benden isteyeceği şeyleri beklerken yani işle alakalı isteklerini beklerken dosyaları incelemek yerine fasıla ara göğüslerime doğru baktığını fark ettim.Bunu görünce de derhal tuvalete giderek düğmelerimi biraz daha açtım. bundan sonra göğüslerimin derhal derhal ucu görünecekti. Tabi geri gelince bunu onun amacıyla yaptığımın farkına da vardı. Sonra aniden ayağa kalktı ve bu gün mesaiye kalsan sorun olur m.. dedi. Ben de yanına giderek olmayacağını söyledim. derhal büronun kapılarını kilitleyip ışıkları da kapattık. Ben odaya girer girmez götüme bir tokat attı adult hikayeler ben de derhal döndüm ve dudaklarına yapıştım. Ellerim omuzlarında ve dudakları dudaklarım daydı omuzlarını okşayarak bir vakit ayakta öpmeye devam ettim. Ben onu öperken o da boş durmuyordu. Ellerini belime ötürüp kalçalarıma doğru okşayarak iniyordu. Ellerimi omuzlarından çekip penisine doğru götürdüm. Hiç pantolonunu açmadan kemerin üst kısmından elimi içeri soktum ve iç çamaşırı altına kadar inerek penisini tuttum. Hem penisini hem de taşaklarını okşamaya başladım. Patronumun taşaklarını ve penisini avuçlarımın arasına alıp sıkarken hem ben hem de o çok çok çok beğeni alıyorduk. çok çok çok aşırı kısa vakit sonra pantolonunu çıkardım ve önünde diz çökerek penisini ağzıma almaya başladım. Dudaklarıma beğeni suları akıyor ve ben o suları yalayıp emiyordum. Bu onun o kadar aşırı çok hoşuna gitmişti ki uzun bir vakit vakitsince beni ayağa kaldırmadı ve belki 1 saat vakitsince ağzımın amacıylae girip girip çıktı.ancak benim dayanacak gücüm kalmamıştı ve bundan sonra benim içime girmesini istiyordum. Yaklaşık 1 saat oral çektikten sonra saçlarımdan çekti ve beni ayağa kaldırdı. Odada tespit edilen kanepenin üstüne yatırıp sikecek zannediyordum ama kulağıma fısıldadıktan sonra beni kapıya doğru dönüştürerek duvara yasladı. Ben de ellerimi iki yana açarak duvardan destek aldım ve kalçamı biraz arkaya doğru çıkardım. Bu arada benim kıyafetlerim hala üzerimdeydi. Kıyafetlerimi çıkarmadan sadece eteğimin altına elini sokarak külotumu tuttu ve yavaş yavaş aşağı doğru çekiştirmeye başladı. Külotum çıktıktan sonra bacaklarımı okşayarak yukarıyaya doğru çıktı ve eteğimi yukarıyaya doğru kaldırarak belimin üstüne kadar getirdi. eline penisini alıp evvela penisinin baş kısmına tükürerek vajininama sürttü. Daha sonra ise yavaş yavaş vajinamdan içeri girip beni sikmeye başladı. Bir yandan vajinama girip çıkıyor bir yandan da kalçalarımı okşuyordu. içime her girdiğin de vücutlarımız birbirine çarptığı amacıyla odada sesimiz yankılanmaya başladı. bundan sonra daha süratli girip çıkmaya başlamıştı. Ben de sıksık ah oh diye sesler çıkartıyordum. Beni orgazm edene kadar ayakta pompalamaya devam etti. Benim orgazmı m tamamlanınca de bundan sonra daha süratli ve katı vurmaya başlanmıştır. O da bundan bu tür boşalmak istiyordu. Son anlarda ben de  bundan sonra sik beni daha süratli erkeğim ah oh diye konuşmaya başladım. ben bunları belirtirken göz ucuyla onu izlediğimde gözlerini kapatıp kendinden geçtiğini gördüm. inleyerek de boşaldı. bitkisel ki bu son seks hikayem değil daha sonra size diğeri hikayelerimizi de anlatacağım..

48 yorum:

  1. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
    Açık tarzımı bağışla lütfen.
    Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antep ve çevre iller 0@551@944@6150 Hattım özele açık bayanlar ve çiftler arayabilir wahatsap 3g görüntülü var

      Sil
  2. MERHABA ARAYIN AZGIN BAYANLAR COSALIM
    0545 571 52 00
    ÖZEL ACIK

    YanıtlaSil
  3. Mrb ben koray antep mersin adana maraş hatay osmaniye çevrelerinden her yaştan bayanlar arayın tanışalım 0543 303 96 93

    YanıtlaSil
  4. Gizlilik guven dostluk ciddi sevgili tadinda guzel bir iliski icin sadece Bayanlari beklerim☎05438909485☎

    YanıtlaSil
  5. Güzel hikaye kızlar olgun hanımlar gizliliye önem veren ciftler Arasın Antalya
    0536 207 30 88.....

    YanıtlaSil
  6. Bayanlar arayın tanışalım 0535 738 08 83

    YanıtlaSil
  7. Gizlilik guven dostluk ciddi sevgili tadinda guzel bir iliski icin sadece Bayanlari beklerim☎05438909485☎

    YanıtlaSil
  8. Merhaba istanbuldan hakan. Cidi düzgün arkadaşlık için hanımlardan aramalarını bekliyorum

    YanıtlaSil
  9. Merhaba istanbuldan hakan. Arkadaşlık için düzgün hanımlarla tanışmak istiyorum 0532 400 04 27

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Selam 43 yaşındayım İzmirliyim ne ardıgını bilen ciftler yada tek bayanlar herşey seks degil saygılarımla Seyehat engelim yok saygılarımla 05323375290

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antep ve çevre iller 0@551@944@6150 Hattım özele açık bayanlar ve çiftler arayabilir wahatsap 3g görüntülü var

      Sil
  12. MERHABA BENDE BİR SEKS ERKEYİM SİKİLMEK İSTİYEN KIZLAR EVLİ BAYANLAR DUL KARILAR KARISINI SİKTİRMEK İSTİYEN ERKEKLER SEKSTE SINIR TANIMAM ARAYIN TANIŞALIM MSN.fakibabak@gmail.com
    TEL. 0554 127 06 13 YAŞ SINIRIM KESİNLİKLEN YOKTUR.BOYU POSU KİLOSU EVLİ BEKAR DUL GENÇ YAŞLI NİŞANLI BAKİRE HAMİLE UZUN KISA ŞİŞMAN ZAYIF OKUYAN OKUMAYAN ÇALIŞAN ÇALIŞMAYAN Sekste TECRÜBELİ OLAN OLMAYAN ESMER SARIŞIN KUMRAL SİYAH BEYAZ LEZBİYEN VE BUNUN GİBİ ŞEYLER BENİM İÇİN HİÇ AMA HİÇ FARKETMEZ.BENDE HERDAİM GİZLİLİK HİJYEN GÜVEN ZEVK ORGAZM BOŞALIP RAHATLAMAK ZEVKTEN İNİM İNİM İNLEMEK ESASTIR ŞARTTIR ÖNEMLİDİR GARANTİDİR ARAYAN YAŞAR TEL.0554 127 06 13

    YanıtlaSil
  13. Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun 05531757530 heyecan güzeldir;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi sık beni bene aslı 1.50boyunda 60kiloyum

      Sil
    2. Tel 054492145.... gelişini sen +tahmin et

      Sil
  14. Heyecan arayan olgun hanımefendiler,heyecan serüveninize bir çentik daha atmak isteseniz Düzce,Bolu,Sakarya,Zonguldak,Kocaeli,İstanbul ve Ankara öncelikli olmak üzere iletişime geçelim lütfen:5058298928

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. slm ben alev sizi bu numarada bekliyorummmmm 05541238942

    YanıtlaSil
  17. Amı yanan azgın ne istediğini bilen 35 yaşından 65 yaşında olan bayanlar evli mutsuz bayanlar azgın dullar sır tutabilecek bayanlar arasın özele açık kalbi olan aramasın heyecandan ölmesini istemem sevkin zirvesine çıkmak istersen ara 05454539428 özelden ara

    YanıtlaSil
  18. Merhaba guzel bayanlar yalansiz durust devamli iliski icin sadece tatli Bayanlari bekliyorum📞0543 890 94 85📞

    YanıtlaSil
  19. Gerçekten doyumsuz ve çılgın bayanların çağrısını bekliyorum olgun ve bakımlı bayanlar arasın lütfen 0530 720 59 71

    YanıtlaSil
  20. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  21. Merhba ben mert istdan 26 yaş kumral gorusmek isteyen ciddi ve samimi bayanlar ulasabilir 0537 402 49 24

    YanıtlaSil
  22. 0536 866 3616bayanlar arayın
    Ben serdar bayanlar arayın özele açık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antep ve çevre iller 0@551@944@6150 Hattım özele açık bayanlar ve çiftler arayabilir wahatsap 3g görüntülü var

      Sil
  23. 24 cm uzunluk 8 cm genişlik 6 cm damar kalınlıgı 1 saatte 8 posta garanti ara yada mesaj at anında cevap 0537 456 46 24 evliler dullar genç kızlar

    YanıtlaSil
  24. Selam ben k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var mesaj atın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  25. Slm kütahyadan ali bayanlar gizliliğe önem veren bayanlar vapsap yazi gizlilik şart 05348227475

    YanıtlaSil
  26. Gizlice önen sevgi saygı çerçevesinde olgun bayanlarda mesaj bekliyorum ben fırat 05376369221

    YanıtlaSil
  27. Ben burak istanbuldan yaş 41bekarim istanbuldan gerçek te görüşmek isteyen cesaretli bayanlar bekliyorum reel sex için 0543 545 19 77 özel noya açık isterseniz bekliyorum

    YanıtlaSil
  28. Guzel hikaye kızlar olgun hanımlar gizliliye önem veren ciftler Arasın Antalya
    0536 207 30 88..

    YanıtlaSil
  29. Mrb ben istanbul dan 37 yaşında bekar yeşil gözlü bir erkeğim ciddi dürüst güvenilir bir ilişki arıyorum kendine güvenen tüm bayanların aramasını bekliyorum evli dul farketmez 0532 292 1605 tekrar 0532 2921605 hattım özele açıktır kendine güvenen tüm bayanlar hadi arayın.bekliyorum pişman olmazsınız.$

    YanıtlaSil
  30. selam bayanlar ben yılmaz istanbul avrupa yakasından arzulu ve ateşli bayanları bekliyorum ben 175 boy 70 kg 37 yaş esmer atletik biriyim ve yaş sınırım yoktur 0554 125 42 82 lütfen gay lar aramasın (0JJG 1AJ GA TA)😃

    YanıtlaSil
  31. Güzel hikaye kızlar olgun hanımlar Gizliliye önem veren ciftler Arasın Antalya
    ..0536 207 30 88...

    YanıtlaSil
  32. Mrb ateşli bayanlar istanbuldan sedat ben sıcak dakikalar geçirmek için arayın 0530 978 14 65 akşam 7 den sonra tel cevaplamıyorum

    YanıtlaSil
  33. Antep ve çevre iller 0@551@944@6150 Hattım özele açık bayanlar ve çiftler arayabilir wahatsap 3g görüntülü var

    YanıtlaSil
  34. Gizlilige Onem Veren Real Veya Sanal Zevkin Doruklarina Varmak Isteyen Evli Dul veya Bekar Bayanlar Arasin 0539 768 24 50 Numaram Gizliye Aciktir Aramadan Once Whatsaap Üzerinden Foto Atmalarini Istiyorum Çünkü Zevkin Doruklarina Cikarmak Icin Kendisini Görüp Kendimi Ona Odaklamak Istiyorum

    YanıtlaSil
  35. Gizlilik guven dostluk ciddi sevgili tadinda guzel bir iliski icin sadece Bayanlari beklerim📞05438909485📞

    YanıtlaSil
  36. ankaradan cem ben aramayın desemde ararsınız 05388842460

    YanıtlaSil
  37. Güzel hikaye kızlar olgun hanımlar gizliliye önem veren ciftler Arasın Antalya
    0536 207 30 88...

    YanıtlaSil
  38. İstanbulda kendine güvenen kadınlar varsa görmek isterim ;) 0530 273 83 41

    YanıtlaSil
  39. Merhaba ben İSTANBUL dan ARDA 41 YAŞINDA YEŞİL GÖZLÜ ESMER BİR ERKEĞİM CİDDİ DÜRÜST GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR İLİŞKİ ARIYORUM KENDİNE GÜVENEN TÜM BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM EVLİ DUL 3.CÜ ARAYAN FARKETMEZ 0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  40. Ben burak istanbuldan yaş 41bekarim istanbuldan gerçek te görüşmek isteyen cesaretli bayanlar bekliyorum reel sex için 0543 545 19 77 özel noya açık isterseniz bekliyorum

    YanıtlaSil
  41. MERHABA ADIM ARDA İSTANBULDAN 41YAŞINDA YEŞİL GÖZLÜ ESMER BİR ERKEĞİM CİDDİ DÜRÜST GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR İLİŞKİ ARIYORUM KENDİNE GÜVENEN TÜM BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER ARAYIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  42. Mrb ben istanbul dan 37 yaşında bekar yeşil gözlü bir erkeğim ciddi dürüst güvenilir bir ilişki arıyorum kendine güvenen tüm bayanların aramasını bekliyorum evli dul farketmez 0532 292 1605 tekrar 0532 2921605 hattım özele açıktır kendine güvenen tüm bayanlar hadi arayın.bekliyorum pişman olmazsınız

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video