2 Ocak 2018 Salı

Alman adam karısını siktirdi



Merhabalar ben Ender. 34 yaşında ve otelde çalışmakta olan bekar bir erkeğim. Birden fazla kadın ile birlikteliğim olsa da, yaşadığım oldukça farklı bir olayı sizlere aktaracağım. Çalışmış olduğum oteldeki Alman müşterilerden birisiyle harika bir gece geçirdim.
Otelde oda görevlisi olarak çalıştığım için, sürekli şekilde odaları dolaşmaktaydım. Bu odalardan birisine alman çift gelerek kalmaya başlamıştı. Yaşları olgun seviyeye ulaşmış olsa da, çocukları olmamıştı. Kendi odalarında bana bahşiş verdikleri için sürekli şekilde kendileriyle yakından ilgileniyordum. Yabancı dil bilgim oldukça iyi olduğu için de anlaşmakta zorluk çekmiyordum. Artık her geçen gün aramızdaki samimiyet ilerlediği için karşılıklı akşam yemeklerini dahi birlikte yiyorduk.
Bir akşam üzeri alman adam benimle önemli bir şey konuşmak istediğini söylemişti. Bende mesai saatleri içerisinde olduğum için, kendisiyle ancak işim bittiğinde oturup konuşabileceğini söyledim. Tekrar işime dönerek çalışmaya başlamıştım. Bir yandan çalışıyor, diğer yandan da akşam benimle önemli olan konuşmasının ne olduğunu merak ediyordum. Bunun merakı içerisinde çalıştığımda zamanın akıp gitmesi de sanki durmuştu. Akşam iş bitiminde oteldeki kendime özel odama giderek önce duş aldım. Üzerime temiz kıyafetlerimden giyinerek, alman adamı telefon ile aradım. Cep telefonuna çıkan alman adam bunları konuşabilmek için en uygun yer bizim kaldığımız oda diyerek beni çağırmıştı. Odasının bulunduğu kata çıktım. Yaz aylarında olduğumuz için üzerimde tişörtüm ve kısa şortum vardı.
Odayı adam açmış beni içeriye almıştı. İçeriye girdiğimde karısının olmadığını ve yalnız şekilde bulunduğunu gördüm. Yatağın üzerine oturduk ve neler anlatmak istediğini sordum. İlk olarak gülümsedi ve acele etme diyerek birer bardak viski doldurdu. Viskilerimizi yudumlarken benimle grup seks yapmak istediğini söylüyordu. Ben bu nasıl olur sizin karınız var, size bir kadın ayarlamam doğru olmaz diyerek kabul etmedim. Tekrar benimle daha samimi şekilde konuşma içerisinde zaten kadın ayarlamayacağımı ve karısıyla birlikte olacağımı söylemişti. İlk duyduğumda şok olarak kendisine bu nasıl iştir yani diyerek tepkimi koydum. Teklife adam sıcak bakmadığımı düşündüğü için, biz konuşurken banyoda olan karısı dışarıya çıkmıştı. Üzerinde bir bornozu vardı. Yanımıza doğru gelerek birden bornozunu yere bıraktı. Bu vücudu istemiyor musun diyerek kadın bana şehvetli bakışlar ile daha da yanaşıyordu. Gördüğüm diri vücut karşısında sikim hareketlenmeye başlamıştı bile. Yanıma geldiğinde ellerini tişörtümün altına sokarak göğüslerim üzerinde gezdiriyordu. Hadi erkeğim sende beni okşa diyerek kocasının yanında öpücükler konduruyordu. Bu sırada kocası ise çoktan soyunmuş bizi izleyerek sikini sıvazlıyordu. Devam edin şeklinde kafasını sallayıp bizi bırakmıştı. Bende soyunup kadına sarılarak sevişiyordum. Birde bunları kocasının önünde yapıyor olmak bana ayrı bir heyecan veriyordu. İkimizi de yatağın ön kısmında oturtan kadın sikimizi yalamaya başladı. Bir kocasının kini birde benimkini ağzına alarak emiyordu. Aletim zaten bu heyecan içerisinde dimdik olmuş artık sikişmek için kıvama gelmişti. Yatağın üzerine beni uzandırıp, üzerime çıkmıştı. Kalın sikimi amcık içine alarak sikişiyordu. Kocası da karısının ağzına aletini vermiş oral seks yaptırıyordu. Arada pozisyon değiştirerek ben oral seks yaptırıyordum. Bu şekildeki birliktelik bana ayrı bir haz verir durumdaydı. Göğüslerim üzerine dayadığım aletimi ben boşaltırken, kocası da birlikte orgazm olmuştu.

9 yorum:

  1. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
    Açık tarzımı bağışla lütfen.
    Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

    YanıtlaSil
  2. MERHABA ARAYIN AZGIN BAYANLAR COSALIM
    0545 571 52 00
    ÖZEL ACIK

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun 05531757530 heyecan güzeldir;)

    YanıtlaSil
  4. Heyecan arayan olgun hanımefendiler,heyecan serüveninize bir çentik daha atmak isteseniz Düzce,Bolu,Sakarya,Zonguldak,Kocaeli,İstanbul ve Ankara öncelikli olmak üzere iletişime geçelim lütfen:5058298928

    YanıtlaSil
  5. 24 cm uzunluk 8 cm genişlik 6 cm damar kalınlıgı 1 saatte 8 posta garanti ara yada mesaj at anında cevap 0537 456 46 24 evliler dullar genç kızlar

    YanıtlaSil
  6. Selam ben k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var mesaj atın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  7. ankaradan cem ben arayabilirsiniz 05388842460

    YanıtlaSil
  8. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  9. MERHABA ADIM ARDA İSTANBULDAN 41YAŞINDA YEŞİL GÖZLÜ ESMER BİR ERKEĞİM CİDDİ DÜRÜST GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR İLİŞKİ ARIYORUM KENDİNE GÜVENEN TÜM BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video