2 Ocak 2018 Salı

Maçtan Sonra Ağzına Alıp Yalıyor

Merhaba ben Ayça. 23 yaşında genç ve alımlı bir hatun olduğumu söyleyebilirim. Seks konusunda ilk yaşadığım oral seks deneyimimi sizler ile paylaşmak istiyorum. İlk sevgilim ile gitmiş olduğumuz bir voleybol karşılaşması sonrasında kalın sikini ağzıma alarak yalamıştım. Genç bir arkadaşım ile gittiğim voleybol maçında yakın şekilde temas yaşıyordum. Sürekli olarak maçın heyecanıyla da olsa birbirimize sarılıyor, erkek arkadaşımın elleri sırtıma doğru geliyordu. Üzerimde kot pantolonum olduğu için rahat bir şekilde hareket edebiliyordum. Arada göz göze geldiğimizde ise kendisinin farklı istekler içerisinde de olduğunu anlayabiliyordum. Maçın bitiminden itibaren erkek arkadaşım Fikret’in aracına binerek evime dönecektik. Arabaya geçtiğimizde istersen birazda sahile inelim arabada bir şeyler içer eğleniriz demişti.
Ben arabada beklerken Fikret arabadan indi. Markete gitmiş olduğunda yanında iki bira ile arabaya geldi. Ben daha önce alkol ufak tefek almıştım. Ancak şuanda pek içme gibi niyetim yoktu. Yapılan ısrar birlikte birayı yudumluyordum. Gitmiş olduğumuz sahil kenarında biramızı yudumlarken de bana maçtaki bakışlarını tekrar ediyordu. Yanındaki koltuk üzerinde oturduğum için elleri kot pantolonum üzerinden de olsa bacaklarıma dokunuyordu. Bu temaslar rahatsızlık verici şekilde karşılanacak gibi düşünülse de, hoşuma gitmişti. Bu şekilde dokunuşlardan sonrasında kalkmaya başlayan aleti pantolonda kabararak belirgin oluyordu. Bu defa Fikret elimi tutarak pantolonu üzerinden sikine dokundurmaya başladı. Fermuarını kendi elleri ile açıp çıkarttığı kalın sikini avuçlarım arasına verdi. Nasıl diyerek bana soruyor ve gülümsüyordu. Ürkek bakışlar arasında bu siki elimde okşamış olsam da, sertleştikçe bana da zevk veriyordu. Hadi bakalım biraz ağzına al diyerek kafamı kendisine doğru çekti. Saçlarımın üzerinden başımı sikine doğru eğdi. Dudaklarım arasına kalın aleti dokunmaya başladığında biraz iğrenir gibi olmuştum. Ancak ilk defa yalamaya başladığım kalın yarak ağzımın içerisine girip çıktıkça zevk veriyordu. Zevkle sulanan siki ağzımda bir şeker gibi emiyordum. Zevk inlemeler içerisindeki Fikret ise kendisini kayıp etmeye başlamıştı. Tıpkı bir amcık içine girip çıkarcasına ağzıma sokup çıkartıyordum. Vakumlayarak yaladığım kalın siki boşalacağı zamanda ağzımın içerisinden çıkartıp dudaklarım üzerine boşalmıştı. İlk defa yaladığım bu yarak çok fazla hoşuma gitmişti. Kızlık zarıma zarar getirmeden sürekli şekilde oral seks yapıp kendimi de tatmin etmeye başlamıştım.

7 yorum:

  1. MERHABA ARAYIN AZGIN BAYANLAR COSALIM
    0545 571 52 00
    ÖZEL ACIK

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun 05531757530 heyecan güzeldir;)

    YanıtlaSil
  3. Heyecan arayan olgun hanımefendiler,heyecan serüveninize bir çentik daha atmak isteseniz Düzce,Bolu,Sakarya,Zonguldak,Kocaeli,İstanbul ve Ankara öncelikli olmak üzere iletişime geçelim lütfen:5058298928

    YanıtlaSil
  4. 24 cm uzunluk 8 cm genişlik 6 cm damar kalınlıgı 1 saatte 8 posta garanti ara yada mesaj at anında cevap 0537 456 46 24 evliler dullar genç kızlar

    YanıtlaSil
  5. MERHABA ADIM ARDA İSTANBULDAN 41YAŞINDA YEŞİL GÖZLÜ ESMER BİR ERKEĞİM CİDDİ DÜRÜST GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR İLİŞKİ ARIYORUM KENDİNE GÜVENEN TÜM BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  6. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 93
    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Ben Ispartadan Emin 33 Yaşındayım Sex Konusunda Tecrubeliyim Bayanin Vucut Dilinden Anlarim ve Hic Olmadiklari Kadar Mutlu Ederim Gizlilik Içerisinde Azgin Doymayan Mutsuz Evli Bayanlar Arasin 0539 768 24 50 Numaram Gizliye Acik Real Bulusmak Isteyen Onceligimdir Sanalda Olur Tamamen Isteginize Bagli Bekliyorum

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video