3 Ocak 2018 Çarşamba

Lezbiyen Kız Arkadaşım

Selamlar site sakinleri bu olayımı sizlere yani buraya yazıp yazmamakta kararsızdım ama namacıyla yazmayayım dedim neticede her şey saklı tutuluyor bunun içersinde yazmaya karar verdim Yaklaşık 2 sene ilk olarak başlayan bu hikayem hala da devam ediyor. Neyse derhal başlayayım. Bizim erotik sex apartmana yeni bir kiracı taşınmıştı. Bunlar aileydi ve Aysun isminde da bir kızları vardı. Ailece çok çok tatlı insanlardı ve çok aşırı kısa vakitte de kaynaşmıştık. Aysunla her geride bıraktığımız gün daha da samimi oluyor ve sıksık birbirimize gidip geliyorduk. Bir gün aysun evde yalnız olmasından beni çaya çağırdı bende kırmayıp gittim  söyleşi etmeye başladık ben ona erkek dostu olup olmadığını soradum bana erkeklerden hoşlanmadığını ifade etti Daha sonra hava sıcak olmasından çaydan vaz geçip soğuk bir şeyler içmek istedik aysun mutfağa gidip içecekleri hazırladı ve geldi benim üzerimde sadece pembe bir bady vardı sıcak olmasından sütyen takmamıştım aysun servis yapar iken bana biraz isteyerek yaptı aynısı geldi meyve suyunu göğüslerimin üstüne döktü bady ak olmasından meme uçlarım meydana çıktı sonra  benden özür dileyerek derhal gidip kendi badysini getirmiştir lüzum olmadığını ifade ettim ancak ısrar edip değiştirmemi istedi bende körpecik kıza olduğumuz amacıyla çekinmeden değiştireyim dedim ben tam bady,i çıkamıştım bu arada aysunun bana bakışları ilgimi çekti ne o sebep öyle baktın diye sordum heyecanlandı ve hiç daha evvelce bu kadar güzelini görmemiştim dedi. neyin dedim göğüslerin dedi göğüslerim çok aşırı dik ve iri olmasından çok çok ilgi çeker ve  bana onlara dokunabilirmiyim diye izin istedi ben kızdır birşey olmamakta diye izin verdim iyiki vermişim göğüslerime dokunduğu anda içim ürperdi ve gözlerim kaymış farkında değilim bunu fark eden aysun ne o hoşuna mı gitti diye sordu bende ses yoktu bitkisel ve daha da ilerledi ve uçlarını emmeye başlanıyor. çok çok hoşuma gitmişti bende onun göğüslerini ellemeye başladım sonra ikimizde çırılçıplak soyunduk ve deliler aynısı sevişmeye başladık. aysun am deliği çok temiz ve sıcaktı yalarken dilime çok güzel tat veriyordu aysunu 1 kez boşaltana kadar yaladım sonra o benim amımı yalamaya başlanıyor dili amıma değdiği anda göklere çıkmıştım beni 1saat yaladı ve ayrıldık Ben eve geldim ve derhal banyoya daldım . aldığım haz yetmemişti ve kendimi okşamaya baladım bir seferde orada boşaldım ertesi gün aysun bize geldi annem evdeydi oturduk söyleşi ediyorduk adamluk resimlerimi merak etti ve görmek istedi  ben albümü getirdim resimlere bakıyorduk aysun yanıma oturdu o sırada annem bize içecek bir şeyler hazırlamak amacıyla mutfağa gitti resimlerime bakan aysun adamken de çok aşırı güzel olduğumu ifade etti ve annemin yokluğunu fırsat bilip derhal elini eteğimin resimli sex öyküsü altından amıma doğru yöneltti ve dudağımı öpmeye başlanmıştır ben arka çekilip yapma annem gelir dedim olsun biraz daha öpeyim dedi seni çok aşırı istiyorum ne olur diye yalvarıyordu esasen elin amım da onu elle gelirse çekersin dedim elini çekip ne olur bize çıkalım annem bulunmaz hadi dedi. bende istemiyor değildim hani ilk defa yapmıştım ancak çok aşırı hoşuma gitmişti. tamam annem gelsin çıkarız dedim.annem kolaları getirmiştir içtik derhal yukarıya  çıktık. annesi yoktu derhal soyunup sevişmeye başladık  benim amımı yalıyor bir parmağını da göt deliğime sokup beni çıldırtıyordu. ben kendimden işlemiş bir durumda inliyodum o sırada aysunun annesi gelmiş duymamıştık tabi ben duymamıştım aysunun herşey den haberi varmış beni o biçimde gören annesi fatma bayan derhal yanımıza geldi ben toparlanmak istedim çok utanmıştım aysun merak etme annemin bizden haberi var dedi şok olmuştum daha sonra fatma de bize katıldı fatma çok yaşlı değildi 45 yaşında çok çok diri bir kadındı oda soyundu ve üçlü takım olduk.sevginin şeftalisi bir adam doğurmasına rağmen çok sıkıydı 69 olduk ve ben onun o benim amımı yalıyorduk. aysun ise annesinin götünü yalayıp benim amımı parmalıyordu aldığım zevki size anlatamam du bu tür 2 sene sürdü üçlü takım daha sonra fatma bizden ayrıldı ve aysun ve ben hala devam ederiz.anlatılmaz bir keyif alıyoruz ve bir üçüncü körpecik arıyoruz…

14 yorum:

  1. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
    Açık tarzımı bağışla lütfen.
    Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

    YanıtlaSil
  2. MERHABA ARAYIN AZGIN BAYANLAR COSALIM
    0545 571 52 00
    ÖZEL ACIK

    YanıtlaSil
  3. Antep ve çevresi bayanlar arayın tanışalım seksi sevenler 0535 738 08 83

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bodrum ve cevresi bayanlar gizlilik icinde görüşelim ara 0536 415 2867

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun 05531757530 heyecan güzeldir;)

    YanıtlaSil
  7. slm ben alev sizi bu numarada bekliyorummmmm 05541238942

    YanıtlaSil
  8. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  9. Selam ben k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var mesaj atın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  10. Slm kütahyadan ali gizliliğe önem veren bayanlar vapsap yazin sohbeti sevenler 05348227475

    YanıtlaSil
  11. selam bayanlar ben yılmaz istanbul avrupa yakasından arzulu ve ateşli bayanları bekliyorum ben 175 boy 70 kg 37 yaş esmer atletik biriyim ve yaş sınırım yoktur 0554 125 42 82 lütfen gay lar aramasın (0JJG 1AJ GA TA)😃

    YanıtlaSil
  12. Evli dul farketmez istekleri mi sınırsız yaşamak isteyen bayanlar arayın zevkin doruğuna çıkalım 0546 846 3446

    YanıtlaSil
  13. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  14. MERHABA BEN İSTANBUL DAN ARDA 41YAŞINDA YEŞİL GÖZLÜ ESMER BİR ERKEĞİM CİDDİ DÜRÜST GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR İLİŞKİ ARIYORUM KENDİNE GÜVENEN TÜM BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER 0554 120 10 93

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video