2 Ocak 2018 Salı

Büyük Götlü Müşterim Arabanın Üzerinde Domaldı

Merhabalar, ben Kasım. 28 yaşında, lastik tamirciliği yapmakta olan bekar bir erkeğim. Kendime ait olan iş yerimde yaşadığım fantezilerimden bir tanesinden sizlere de bahsetmek istiyorum. İş yerime gelip giden müşterilerimden birisi olan Sude ile yaşadığım seks dolu anları sizlere aktaracağım.
Her zaman ki gibi gelen müşterilerimle ilgileniyor, dükkanımın gerektiği şekilde gelir getirmesini sağlıyordum. Hafta sonlarında dükkanı erken kapatmış olduğum için, çırakları da ben çıkmadan bir saat kadar önce iş yerinden gönderiyordum. Bir cumartesi günü dükkanı tam kapatacağım sırada, söz konusu ettiğim Sude dükkana gelmişti. Aceleci bir tavır içerisinde aracının lastiğinin patladığını ve önemli bir düğüne yetişmesi gerektiğini anlatıyordu. Ancak bu sırada benim dikkatimi kendisinin söyledikleri değil, üzerindeki kıyafetlerinden süzülen düzgün bacakları çekmişti. Giyinmiş olduğu mini geniş eteğinden süzülen düzgün bacaklarına bakılmayacak gibi değildi doğrusu. Kendisinin bacaklarına bakmış olduğumda, şimdi siz beni dinliyor musunuz ? Gerçekten işim acele diyorum, bu lastiğin bakımımın yapılması ve benim gitmem gerekiyor diyerek, bana ses tonunu biraz yükseltiyordu. Söylediklerinizde haklı olabilirsiniz, ancak bende dükkanı kapatıyordum, şimdi tekrar içeride bulunan aracı dışarıya çıkartmam lazım ve sizin aracı almam gerekiyor, bu da mümkün değil diyerek göndermek istedim. Fakat gidecek gibi durmuyordu. İçeride bulunan arkası açık olan kamyonetin kasasına doğru gelerek kalçalarını yasladı. Ellerini iki yana açarak hadi canım bu işi çözmemiz lazım deyip şehvetli şekilde bana bakıyordu. Dükkanın daraba kısmı yarıya kadar inmiş olduğundan sadece dışarıdan geçenler bizim ayaklarımızı görebiliyordu. Kolumdan tutarak beni aracın yanına doğru çekti. Belki bu işi hızlandırmamız için güzel bir fantezimiz olabilir diyerek dudaklarımdan öpmeye başladı. Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken, ellerimi eteği altına götürmüş çoktan kendisini okşatmaya başlamıştı bile. Ben ise diğer yandan kapının kumandasını alarak iyice darabanın aşağıya inmesini sağladım. Artık içeride istediğimiz gibi takılabilirdik.
Elimi bu defa ben iyice külotunun içine sokmuş o muhteşem kılsız amcığını avuçluyordum. Düğüne gideceği için hazırlık yaptığından misler gibi kokuyordu. Ayakta arabaya sırtı yaslı olacak şekilde durduğunda bende bacakları arasına eğildim. Eteğin altından külotunu çıkartıp, kılsız amcık üzerinde dil darbelerini konduruyordum. Hafiften inleyen Sude saçımı okşayarak oral seks yapamama devam etmemi istiyordu. Fazla şekilde sulandığı için artık, sikişecek kıvama gelmişti. Bende amcık yalarken sikim kalktığı için gerektiği duruma gelmiştim. Ayağa kalktım ve sırtı arabaya yaslı olan Sude’yi kendime doğru çevirip domalmasını sağladım. Eteğini kendisi elleriyle kaldırıp amcık içine girmemi istiyordu. Kalın sikimi soktuğumda alevler içerisinde yanan amcığına girip çıkıyordum. Daha çok sulanan Sude diğer yandan da inleyerek boşalıyordu. Hadi erkeğim hepsi senin bu fantezimiz ikimizi de uçuracak diyerek sert şekilde siktirmek istiyordu. Sert şekilde girip çıkarken kalçalarından çıkan seste beni çıldırtmıştı ve bir volkan gibi sikimi amcıktan çekerek götünün üzerine boşalttım.

8 yorum:

  1. MERHABA ARAYIN AZGIN BAYANLAR COSALIM
    0545 571 52 00
    ÖZEL ACIK

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun 05531757530 heyecan güzeldir;)

    YanıtlaSil
  3. Heyecan arayan olgun hanımefendiler,heyecan serüveninize bir çentik daha atmak isteseniz Düzce,Bolu,Sakarya,Zonguldak,Kocaeli,İstanbul ve Ankara öncelikli olmak üzere iletişime geçelim lütfen:5058298928

    YanıtlaSil
  4. 24 cm uzunluk 8 cm genişlik 6 cm damar kalınlıgı 1 saatte 8 posta garanti ara yada mesaj at anında cevap 0537 456 46 24 evliler dullar genç kızlar

    YanıtlaSil
  5. Selam ben k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var mesaj atın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  6. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  7. MERHABA ADIM ARDA İSTANBULDAN 41YAŞINDA YEŞİL GÖZLÜ ESMER BİR ERKEĞİM CİDDİ DÜRÜST GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR İLİŞKİ ARIYORUM KENDİNE GÜVENEN TÜM BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Ben Ispartadan Emin 33 Yaşındayım Sex Konusunda Tecrubeliyim Bayanin Vucut Dilinden Anlarim ve Hic Olmadiklari Kadar Mutlu Ederim Gizlilik Içerisinde Azgin Doymayan Mutsuz Evli Bayanlar Arasin 0539 768 24 50 Numaram Gizliye Acik Real Bulusmak Isteyen Onceligimdir Sanalda Olur Tamamen Isteginize Bagli Bekliyorum

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video