2 Ocak 2018 Salı

İç Çamaşırı Dükkanında Sert Oldu

Merhaba ben Hande, 21 yaşındayım. Üniversitede okuduğum yıllarda iç çamaşırı satan bir dükkan içerisinde yaşadığım cinsel ilişkimi sizler ile paylaşacağım. Enerji seviyem biraz üst sınırlarda olduğu için, girdiğim her ortam içerisinde hareketli şekilde takılıyorum. Bundan dolayı da insanlar ile çabuk samimi oluyordum. Ancak bu gitmiş olduğum mağaza sahibi adamla bu şekilde bir samimiyet kurmanın başıma bu kadar iş açacağını düşünememiştim. Mağaza sahibi İsmail, benimle yakından ilgileniyor, hatta bana hediyeler veriyordu. Üniversitede zor şartlar içerisinde okuduğum için zaten maddi açıdan da sıkıntı çekiyordum. Bundan ötürü de bu şekilde aldığım hediyeler benim de hoşuma gidiyordu. Bir gün bundan dolayı hediyelerin karşılığını amcık vererek ödeyeceğimi düşünmemiştim.
Yaz aylarında denize girmek için bikini almak istiyordum. Bunun içinde vücuduma uygun olacak bir bikiniyi denemeye başladım. Vücudum dolgun olduğu için giyineceğim bikinim gerçekten bir harika görüntü çizecekti. Mağazada akşam saatleri olmasından dolayı kapanmak üzereydi. İsmail birden giyinme kabininin kapısını açarak bana bakmaya başlamıştı. Üzerimde sadece ince bir külotum vardı. Diri göğüslerim ortada duruyordu. Yanıma girdikten sonra ne kadar güzelsin diyerek göğüslerimi okşamaya başladı. Ellerini göğüslerimden aşağıya doğru indirmeye başladı. Bu sırada benimde nefes alış verişim bile değişmişti. Şortundan çıkarttığı kalın aletini kalçalarıma sürtüyordu. Ani bir şekilde içime kalın bir şeyin girdiğini hissetmiştim. Bu İsmail’in kalın sikiydi ve sert şekilde girip çıkıyordu. Zevk aldığım için devam etmekti amacım. Ancak çok fazla sert siktiği için ilişkimizde biraz zorlanmıştım.

12 yorum:

  1. MERHABA ARAYIN AZGIN BAYANLAR COSALIM
    0545 571 52 00
    ÖZEL ACIK

    YanıtlaSil
  2. Gizlilik guven dostluk ciddi sevgili tadinda guzel bir iliski icin sadece Bayanlari beklerim☎05438909485☎

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun 05531757530 heyecan güzeldir;)

    YanıtlaSil
  4. Heyecan arayan olgun hanımefendiler,heyecan serüveninize bir çentik daha atmak isteseniz Düzce,Bolu,Sakarya,Zonguldak,Kocaeli,İstanbul ve Ankara öncelikli olmak üzere iletişime geçelim lütfen:5058298928

    YanıtlaSil
  5. Heyecan arayan olgun hanımefendiler,heyecan serüveninize bir çentik daha atmak isteseniz Düzce,Bolu,Sakarya,Zonguldak,Kocaeli,İstanbul ve Ankara öncelikli olmak üzere iletişime geçelim lütfen:5058298928

    YanıtlaSil
  6. Heyecan arayan olgun hanımefendiler,heyecan serüveninize bir çentik daha atmak isteseniz Düzce,Bolu,Sakarya,Zonguldak,Kocaeli,İstanbul ve Ankara öncelikli olmak üzere iletişime geçelim lütfen:5058298928

    YanıtlaSil
  7. Arayın bayanlar 05424756521

    YanıtlaSil
  8. 24 cm uzunluk 8 cm genişlik 6 cm damar kalınlıgı 1 saatte 8 posta garanti ara yada mesaj at anında cevap 0537 456 46 24 evliler dullar genç kızlar

    YanıtlaSil
  9. Selam ben k.marastan mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var mesaj atın tanışalım 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  10. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Se*xs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  12. Hanımlar tek erkek güven ve saygı içinde sohbet için msj bekliyorum

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video