3 Ocak 2018 Çarşamba

Baldızla Gece Gündüz Sikişiyoruz!

Merhabalar arkadaşlar sex öyküsü bakıyorum da herkes sitelerde bir anısını öyküsünü paylaşarak milleti mutlu ediyor ve tatmin ediyor bende vakit buldukça seks sitelerine takılırım ve gerçekte bunu yazıp yazmamakla kararsız kaldım ama her şey saklı bulunduğu amacıyla bir problem olmaz diye düşünerek yazımı yazıyorum Günün birisinde baldızımla evde tek kaldık ve ben heyecandan ne yapacağımı şaşırmış, o ise benle normal olarak muhabbet etmeye başlamıştı, konuşuyorduk ve aradan bir kaç saat atlattıktan sonra baldızıma yavaş yavaş yaklaşmaya başladım, çok heyecanlıydım  ve onun giydiği mini etek beni dahada çok aşırı azdırıyor ve ona doğru yavaş yavaş yaklaşmaya başlıyordum. Bunu hisseden ve sanki aramızda bir şeyler olmasını isteyen baldızım benle şakalaşmaya başlanmıştır ve güzel bacakları ellerime ve tenimin her yerine yavaş yavaş değmeye başlamıştı. Güzel lokum aynısı göğüslerini bir an elimde yapılmaksızın avuçlarıma aldım ve baldızım bana enişte ne yapıyorsun demeye başlanıyor, sende istiyormusun ? şeklinde problem ve burada olmamaktadır dedi. Daha ardından oradan ayrıldık ve güzel bir otele giderek odaya geçtik, otelci evli olmadığımız amacıyla yüksük miktarda mevla istedi fakat benim nakit umurumda değildi, parasını sunarak otele yerleştik ve otelde aşırı ateşli bir seks fantezisi yaşadık. O günden sonra evlerimize gittik ve hiç bir şey ham bunun gibi hayatımıza devam ediyorduk, baldızım bana resimli sex hikayeleri mesajlar atıyor ve tekrar istediğini söylüyordu, ne yapacağımı şaşırmıştım bir yandan eşim yakalarsa ne yaparım kanaati bir yandan’da tadı damağımda kalan cinsel ilişkimiz. Aradan bir kaç gün geçti ve tekrar buluştuk, çok aşırı azmıştı ve bana direkt üstüme atlayarak penisimi yalamaya başlanıyor, daha sonra kendisini yalamamı istedi ve ikimiz birlikte aşırı azarak nasıl bir sevişme yaşadığımızı anlayamadan orgazm olduk. Baldız’ ım bir daha istedi ve on dakika mola verdikten sonra tekrar temasa girmeye başladık, çok aşırı güzel dimdik memişleri vardı ve beni resmen büyülüyordu. Aradan uzun vakitler geçti ve bizim ilişkimiz tekrar devam etti, şu anda baldızım evlendi fakat ben onu hala aşırı istiyor, çok çok arzuluyorum ama malesef bundan bu tür temasa girmemiz olanağı olmayan bu gibi görünüyor…

21 yorum:

  1. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
    Açık tarzımı bağışla lütfen.
    Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

    YanıtlaSil
  2. MERHABA ARAYIN AZGIN BAYANLAR COSALIM
    0545 571 52 00
    ÖZEL ACIK

    YanıtlaSil
  3. Antep ve çevresi bayanlar arayın tanışalım seksi sevenler 0535 738 08 83

    YanıtlaSil
  4. Gizlilik guven dostluk ciddi sevgili tadinda guzel bir iliski icin sadece Bayanlari beklerim☎05438909485☎

    YanıtlaSil
  5. Selam 43 yaşındayım İzmirliyim ne ardıgını bilen ciftler yada tek bayanlar herşey seks degil saygılarımla Seyehat engelim yok saygılarımla 05323375290

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar benimle msjlasacak bayan arkadas arıyorum 05307608229

    YanıtlaSil
  7. Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun 05531757530 heyecan güzeldir;)

    YanıtlaSil
  8. Heyecan arayan olgun hanımefendiler,heyecan serüveninize bir çentik daha atmak isteseniz Düzce,Bolu,Sakarya,Zonguldak,Kocaeli,İstanbul ve Ankara öncelikli olmak üzere iletişime geçelim lütfen:5058298928

    YanıtlaSil
  9. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar Antep ve çevresi bayanlar 05073711206

    YanıtlaSil
  11. Mrb ben istanbul dan 37 yaşında bekar yeşil gözlü bir erkeğim ciddi dürüst güvenilir bir ilişki arıyorum kendine güvenen tüm bayanların aramasını bekliyorum evli dul farketmez 0532 292 1605 tekrar 0532 2921605 hattım özele açıktır kendine güvenen tüm bayanlar hadi arayın.bekliyorum pişman olmazsınız.$

    YanıtlaSil
  12. selam bayanlar ben yılmaz istanbul avrupa yakasından arzulu ve ateşli bayanları bekliyorum ben 175 boy 70 kg 37 yaş esmer atletik biriyim ve yaş sınırım yoktur 0554 125 42 82 lütfen gay lar aramasın (0JJG 1AJ GA TA)😃

    YanıtlaSil
  13. Gizlilige Onem Veren Real Veya Sanal Zevkin Doruklarina Varmak Isteyen Evli Dul veya Bekar Bayanlar Arasin 0539 768 24 50 Numaram Gizliye Aciktir Aramadan Once Whatsaap Üzerinden Foto Atmalarini Istiyorum Çünkü Zevkin Doruklarina Cikarmak Icin Kendisini Görüp Kendimi Ona Odaklamak Istiyorum

    YanıtlaSil
  14. Merhaba guzel bayanlar yalansiz durust devamli iliski icin sadece evli ve dul Bayanlari bekliyorum📞0543 890 94 85📞

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar istanbul avrupa yakası kendine güvenen kadınlar yer içer sohpet edebiliriz 😉 188 boy bilek kalınlıgında penis 0530 273 83 41

    YanıtlaSil
  16. Gizlilige Onem Veren Real Veya Sanal Zevkin Doruklarina Varmak Isteyen Evli Dul veya Bekar Bayanlar Arasin 0539 768 24 50 Numaram Gizliye Aciktir Aramadan Once Whatsaap Üzerinden Foto Atmalarini Istiyorum Çünkü Zevkin Doruklarina Cikarmak Icin Kendisini Görüp Kendimi Ona Odaklamak Istiyorum

    YanıtlaSil
  17. Mrb ben istanbul dan 37 yaşında bekar yeşil gözlü bir erkeğim ciddi dürüst güvenilir bir ilişki arıyorum kendine güvenen tüm bayanların aramasını bekliyorum evli dul farketmez 0532 292 1605 tekrar 0532 2921605 hattım özele açıktır kendine güvenen tüm bayanlar hadi arayın.bekliyorum pişman olmazsınız

    YanıtlaSil
  18. MERHABA BEN İSTANBUL DAN ARDA 41YAŞINDA YEŞİL GÖZLÜ ESMER BİR ERKEĞİM CİDDİ DÜRÜST GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR İLİŞKİ ARIYORUM KENDİNE GÜVENEN TÜM BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN HERKESİ BEKLİYORUM 0554 120 10 93

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  19. Merhaba Ben Ispartadan Emin 33 Yaşındayım Sex Konusunda Tecrubeliyim Bayanin Vucut Dilinden Anlarim ve Hic Olmadiklari Kadar Mutlu Ederim Gizlilik Içerisinde Azgin Doymayan Mutsuz Evli Bayanlar Arasin 0539 768 24 50 Numaram Gizliye Acik Real Bulusmak Isteyen Onceligimdir Sanalda Olur Tamamen Isteginize Bagli Bekliyorum

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video