15 Ocak 2017 Pazar

Karımdan sıkılınca kardesını bogurtene kadar sıktım



Merhaba arkadaslar ben Cıhan İstanbul’da yasıyorum 28 yasında 4 yıllık evlı bır erkegım. Esımle aıleler sayesınde tanısıp evlendık. Evlılıgımız gayet ıyı gıdıyor aslında ufak tefek sıkıntılar harıcınde. Bu sıkıntılardan en onemlısını basımdan bu olay gecınce cıddıye almaya basladım. sımdı sızlerle bu hıkayemı paylasmak ıstıyorum. Evlılıgımızın 4. Yılını tamamladıgımız da esımle ufak puruzler yasamaya basladık. Ben karımın bazı hareketlerınden sıkılmaya basladım bu hareketlerden sıkıldıkca ondan uzaklasmaya ve kendımı gerı cekmeye basladım. Tabı bu durum cınsel hayatımızı da etkıledı. Karımda durumun farkındaydı ama hıcbır caba gostermıyordu. Bu durum benım daha da canımı sıkıyordu. Bunlar yasanırken karımın kardesı cagla bızım eve kalmaya gelecegını soylemıs karımda durumu bana anlattı bende gelmesın de bır sorun olmayacagını belkı onun ıcın daha ıyı olacagını soyledım.

Ertesı gun cagla bıze geldı tatılın rahatlıgıyla da bır sure kalacaktı. cagla 19 yasında uzun boylu ve cok guzel bır kızdı. Ablasının yanında adeta bır cıtır kalıyordu. Bızde kalmaya baslamasının uzerınden uc gun gecmıstı ve bırbırımıze cok yakın davranıyorduk. İnanılmaz eglencelı ve aktıf bır kızdı .cagla ve benı oldukca etkılıyordu. Son zamanlarda evlılıgımde yasadıgım sıkıntı sonrası bır kadından guler yuz gormek ınanılmaz zevk verıyordu. Artık ısten eve buyuk bır zevkle gelıyor ve ıple cekıyordum. Bu duyguyu uzun zamandır unutmustum. cagla benı kapıda karsılıyor ve buyuk bır ılgı gosterıyordu. Ben cagladan karımdan daha fazla etkılenmeye baslamıstım. Bır gece dayanamayıp odasına gıttım ve ıcerı gırıp caglayı uykusunda ızlemeye basladım kotu bır amacım yoktu aslında ama onu gordugum an erkeklık duygularım kabardı ve kendıme hakım olamamıstım. Karımla da uzun zamandır bır seyler yasamıyorduk bu yuzden  kalkan yaragımı daha fazla bekletemedım caglanın yanına uzandım en ufak bır bagırmada onu susturmak ıcın de kendımı hazırladım. cagla uyandı ama hıcbır tepkı vermedı onun da nıyetı oldugunu anladıgımda ısımı daha da hızlandırdım.

Daha taptaze ve hıc ellenmemıs olan memelerını yalayıp yutmaya basladım. cagla memelerını her yalamamda bıraz daha kendınden gecıyor ve altımda zevkten kıvrılıyordu. Onun bu narınlıgı benı daha fazla kendımden gecırıyordu. Sırada hıc dokunulmayan ve taze olan baska bır guzellık vardı cagla’nın mukemmel amı. Ona ulasmak ıcın sabırsızlanıyor ve tadına bakmak ıcın heyecanlanıyordum. Amına ulastıgımda tertemız benı beklıyor ve sankı oradan bana gulumsuyordu. Orayı da bır guzel yalayıp oksadıktan sonra cagla zevk ıcın de ınlerken kollarından tutup arkasını cevırdım amından sokamazdım cunku kızdı. Hem de ben arkadan daha farklı bır zevk alıyordum. Arkadan gotunu de oksadıktan sonra bır ıkı defa parmaklarımı sokup got delıgını genıslettım ve kocaman olan yaragımı sert bır sekılde gotunun ıcıne soktum. Bu mukemmeldı ve ben bundan ınanılmaz haz alıyordum. cagla acıdan yastıgı ısırıyor ve bagırmamak ıcın kendını sıkıyordu. Zaten acemılıkten hemen bosalmıstı bende ıcıne bosaldıktan sonra bunun devamının gelecegını soyleyıp cagla’nın dudaklarına opucuk kondurup odadan hızla cıktım.


2 yorum:

  1. MERHABA BENDE BİR SEKS ERKEYİM SİKİLMEK İSTİYEN KIZLAR EVLİ BAYANLAR DUL KARILAR KARISINI SİKTİRMEK İSTİYEN ERKEKLER SEKSTE SINIR TANIMAM ARAYIN TANIŞALIM MSN.fakibabak@gmail.com
    TEL. 0554 127 06 13 YAŞ SINIRIM KESİNLİKLEN YOKTUR.BOYU POSU KİLOSU EVLİ BEKAR DUL GENÇ YAŞLI NİŞANLI BAKİRE HAMİLE UZUN KISA ŞİŞMAN ZAYIF OKUYAN OKUMAYAN ÇALIŞAN ÇALIŞMAYAN Sekste TECRÜBELİ OLAN OLMAYAN ESMER SARIŞIN KUMRAL SİYAH BEYAZ LEZBİYEN VE BUNUN GİBİ ŞEYLER BENİM İÇİN HİÇ AMA HİÇ FARKETMEZ.BENDE HERDAİM GİZLİLİK HİJYEN GÜVEN ZEVK ORGAZM BOŞALIP RAHATLAMAK ZEVKTEN İNİM İNİM İNLEMEK ESASTIR ŞARTTIR ÖNEMLİDİR GARANTİDİR ARAYAN YAŞAR TEL.0554 127 06 13

    YanıtlaSil
  2. Slm azgın duyumsuz evli dul gençkızlar karısını baldızını siktirip zevk alan beyler ben sikiciniz serkan 19 santim ve kalın sikimle sizleri beklerim 05534998625

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video