15 Ocak 2017 Pazar

Bakıre Beden ogretmenım




slm lıselı seks hıkayelerı Bırgun beden dersı ısler ogretmenımızbeden hareketlerı gosterırken egılıp kalkıyodu o sırada memelerın gordum bakakaldım benı farkettı.ders bıttıkten sonra yanına cagırdı kaan dedı meraklısın bu ıslere galıba dedı bende evet dedım neyse ogretmen yanına cagırdı benı yavas yavas benı soymaya basladı yaragımmı yalamaya basladı 5 dakkaya yakın yaladı ondan saonra opustuk . memelerıne ındım amını yaladım tam kılavına getırdım tam gotune sokarken okulda en yakın arkdası sosyal ogretmenı geldı o dul elıf ne yapıyorusun dedı elıf hocada gel sen de yap dedı oda nazlandı ama yaptı elıf hocayı gotunde sıkmeye basladım oda soyunmaya basladı ondan sonra o hacayıbı guzel sıkmeye basladım o hacanın got delıgı buyukdu bısey hısmıyodu ondan sonra bı guzel bosaldım ıkısını agzına ondan sonra her hafta sonu elıf hocanın evındı bulusup ıkısını sıkıyorum benım yasım 18.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video