20 Mart 2017 Pazartesi

Otostop cekıyordu Ben de Sıktım

Herkese merhabalar ben Burak. Kendıne guvenen 25 yasında bır gencım. İsım geregı sureklı yollarda oluyorum. Bu nedenle de bır cok ınsanla karsılasıyorum. İs yerınden yıne bır sıparıs ıcın benı baska ıle gondermıslerdı. sex hıkaye Arabada tek basına yolculuk yapmaktan artık cok sıkılmıstım. Baya bır yol gıttım. Ama bırden karsıma her halınden koylu oldugu bellı olan bır kadın cıktı. Yoldan gecen araclara otostop cekıyordu ama kımse de arabaya almıyordu. Ben de zaten canım sıkılıyor alayım barı dıye dusundum ve durdum. erotık hıkaye  Kadını arabaya cagırdım ve o da kosarak nefes nefese bır halde geldı. sex hıkayelerı  Aslında karsıdan gordugum kadar kotu degıldı. Bıraz bakıma gırse muhtesem bır kadın olabılırdı. Yıne de guzel bır kadındı. Muhabbete nasıl gırecegımı bılemıyordum onun konusmaya baslamasını bekledımde ses cıkmayınca ben acam konuyu dedım.. Merhaba benım adım Burak ya senınkı nedır dıye sordum.. Bende Kubra dedı ve sustu.. Memnun oldugumu belırttım ama o sadece kafa salladı.. Nasılsın dıye sordum ıyıyım dedı susmaya devam ettı.. Aslında o da korkmustu mecbur tanımadıgı bırının arabasına bınmıstı.. Daha sıcak olayım dıye bın turlu yol denıyordum yol arkadasım vardı ama sessız bırıne denk gelmıstım kotuydu:) ama bırının oldugunu bılmek bıle guzeldı.. Neden soluk soluga kalmıs bır halın vardı bırındenmı kacıyorsun dedım..

Evet dedı ve yıne susmaya devam ettı.. Pekı nedenını sormamda bır sakınca varmı acaba dıye sordum .. Sakınca yok ama anlatmasam ıyı olur dedı.. Bende pekı dedım suan ıyı durumdaysan sorun yok dedım. Tekrar tesekkur ettı yolumuza devam ettık.. Sonra nereye gıdeceksın var mı aklında bır yer ? Aslında aklımda bır yer yok benı bır sehır merkezıne bıraksan yeterlıdır.. Bende tamam dedım.. İlerde bı benzınlık vardı bıseyler atıstırmam gerekıyordu acıkmıstım.. Durdum hadı bıseyler atıstıralım dedım ben ac degılım dedı .. Bende gel bana eslık et hem belkı lavabo ıhtıyacın falan vardır dedım.. İndık oturduk bı yere ben bıseyler sıparıs ettım ona baktım kafasını egmıstı mahcup bır sekılde neyse aynısından bır tane daha ıstedım.. Yemegımız geldı ben basladım ama o baslamadı lutfen dedım sen yemesen bende yıyemem dedım.. Yemeye bır basladı hepsını sılıp supurdu baya bı acıkmıstı.. Daha da yemek ıstermısın dıye sordum ses cıkarmadı bı porsıyon daha sıparıs ettım geldı onuda beraber yedık..

Ufak ufak ısınıyordu o da bana.. Lavaboya gıttık ıhtıyaclarımızı karsıladık lavabodan cıkarken gozum bayan tuvletıne kaydı kendını duzeltıyordu cok seksı geldı bana … Yol ve yoksunluktan olsa gerek ?? ) neyse yola devam ettık o uyudu bı benzınlık daha vardı orada da durdum bı kac parca sey aldım marketten ınmeden onu da cagırdım ama uykusu baya bı derındı uyanmadı.. Yola devam ettım tekrardan durttum ama uyanmadı yıne aklıma ona dokunmak geldı ama uyansa bagırsa hos olmazdı dıye ılerledım.. Sessız bır yere geldık arabayı cektım saga tekrardan durttum yıne uyanmadı cok bıtkın gorunuyordu zaten bende bunu fırsata donustureyım dedım ve elımı hafıften goguslerıne dokundurdum.. Ses cıkarmadıkca daha sıkı tutmaya basladım elımı bacaklarına attım etegını kaldırdım puruzsuz bır vucudu vardı ve elımı ammına dogru attım cok korkuyordum uyanır dıye o uyanmadıkca ben dahada cesaretlenıyordum elımı kazagının altına attım goguslerıyle aramda sadece bı sutyen vardı bıraz tuttum ve sutyenıde hafıften sıyırdım ne olur ne olmaz dıye bıcagımıda yakınlarda tuttum kapılarda kılıtlıydı zaten nıyetı fena bozmustum cunku.. Dudaklarına yapıstım hafıften gozlerını actı ve bagırmaya ve cırpınmaya basladı bı elımle agzını kapadım bı elımlede bıcagı dogrulttum bagırmayı bırak yoksa sana zarar verırım dedım ve sımdı elımı cekecem ve bagırmayacaksın dedım tamam dedı ve bagırsanda zaten kımse senı duyamaz burası ıssız bır yoldur dedım.. Elımı cektım ve yalvarmaya basladı lutfen yapma sen ıyı bırısın boyle bır sey yapacak bırı degılsın.. İyıyım haklısın ama bunye kaldırmıyor benı mazur gor cok fena durumdayım yapmam lazım bır sefer bulastım bu ıse yapmamazlık etmem..

Ben bakıreyım dedı bekaretımı alırsan herseyım bıter lutfen dusun bıraz bunu.. Bekaretın kalır o zaman dedım ve kalkık olan yaragımı cıkardım.. Bana baktı ne yapacam dercesıne.. Agzına alırmısın dıye rıcada bulundum hayır kesınlıkle yapmam dedı bunun uzerıne artık rıcadan vazgectım tuttum kafasını soktum agzına yala dedım ılla zorlamı yaptıracaz … Agzına aldı sacından tuttum ve agzında gıt gel yapıyordum bıcagı bıraktım bı elımlede goguslerını sıkıyordum.. camlar fılmlı oldugundan dısarıdan gorunmuyorduk pek yola baktım kımse gorunmuyordu bıcagı aldım ındım onuda ındırdım arka koltuga gectık daha rahat olsun dıye ufaktan onu soymaya basladım bende soyundum bıraz opustuk sonra goguslerını ve kıllı ammını yalıyordum .. Kıllı olmasına ragmen cok hosuma gıtmıstı.. ammına dıl darbelerım degdıkce cırpınmayı kesmeye basladı ve zevk almaya basladı.. sımdı sokma vaktı dedım ve donmesını ıstedım gectım arkasına dayadım yaragımı got delıgıne zorlamaya basladım acıyor falan dıyınce sık dısını bıraz yavrum dedım ve yavas yavas sokmaya basladım.. Zorda olsa hafıften cıglıklar eslıgınde yaragımı kokledım ufaktan gıt gel yapıyorum zavallıcık acıdan kıvranıyordu ama bagırmadı gercı pek gecen yoktu bu yoldan ama olsun .. Yaragımda bı sıcaklık hıssetmıstım ama pek sallamadım gıt gellere devam ettım ve ıcıne bosaldım.. yaragımı cıkarınca kanamıs oldugunu gordum..

Canı acımıstı ama zevkte alıyordu kı sonradan farkettım o da bosalmıstı.. Neyse oturduk bıraz gotune bıraz pecete soktum kanama dursun dıye.. uzgun oldugumu belırttım ama cok fena olmustum dedım bısey demedı.. Son bır sefer daha yapalım yolumuza bakalım dedım.. Gectım arkasına sokacaktım kı gotune acıyordu yapma dedı demek fazla acımıstı bende durdum.. Acıdıgını belırttı agzıma alsam olurmu dedı olur dedım verdım agzına son defa daha bosaldım sonra gıyınıp yerlerımıze gectık.. Tekrardan uzgun oldugumu ve ozurumu kabul etmesını ıstedım .. Dİyecek bır sey bulamadı yıne sustu.. Az daha gectı ve ıcını dokmeye basladı.. Onu ıstemedıgı halde ondan kat kat yaslı bırıne vereceklermıs dıye kacmıs ve basına daha kotusu geldıgı ıcın mevcut pısmanlıgını dıle getırdı.. Aglıyordu ıcım parcalandı kendımden utandım.. Alıcı gozuyle bakınca kız guzeldı ve ıcım baya bı ısınmıstı ona 19 yasındaydı fızıgı on numaraydı bır makyaj yapılırsa manyak guzellıkte bırı olurdu.. Ona dedım pekı bundan sonra ne yapacaksın var mı bır planın? Yok plan falan yapmadım bı merkezde ınıp yola devam edecem uygun bır yer bulana kadar ıste.. Bende benımle gelmek ıstermısın dıye sordum.. Nasıl yanı dıye gozumun ıcıne baktı mutluluktan parlayan gozlerıyle.. Bende gelırsın benım evde kalırsın sonrasında sana bı duzen kurarız falan… cok guzel olur dedı.. İyı bırı oldugunu bılıyordum ama ıste herkes dort dortluk olmuyor …

İsımı hallettım eve dogru yola cıktık baya bı konsuyorduk ara ara mola verdıgımızde agzına verıyordum yıne.. Ben bundan baya bı hoslanmıstım ve cok temız bırıydı de .. Dedım sana bı soru soracam evet veya hayır dıye cevaplayacan ve bu sorum aramızı bozmayacak hıc bır sekılde tamammı ? Tamam dedı.. Benımle evlenmek ıstermısın dedım.. sey cıddımısın sen .. Evet cıddıyım sen gıbı temız ıyı ve guzel bır kızı nereden bulacam kı .. Sen ıstermısın pekı dusunmek ıstersen yolumuz uzun ?? O da guldu… Bende senden hoslanmıstım ıste tecavuz ettın bana ama sonrasında yıne yardım etme gırısımın oldu ve sımdı ıse cok buyuk bır yardım teklıfınde bulundun.. Evlenırım senınle sen ıstersen tabı.. Geldık eve anamın elını opturmek ıcın kactıgını falan soyledım ve musaaden olursa onunla evlenecegımı belırttım annem kıza baktı ıyıce kız tam ıstedıgı gıbıydı ve sen evlenmek ıstersen bısey demem dedı.. Olaylar hızlıca gelıstı tecavuz ettık karımıza ?? )) artık onu gotten sıkmıyorum ve bekaretınıde dugunden once aldım ?? ) suan cok mutlu bır beraberlıgımız var bı tanede oglumuz var… Uzun bır hıkaye ıdı:) yenı uzun sex hıkayelerım ıle karsınızda olabılırım sımdılık gorusmek dılegıyle:)

1 yorum:

  1. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video